SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„New York Times” zatrudni więcej specjalistów od reklamy natywnej

Dziennik „New York Times” poszukuje fachowców, którzy będą tworzyć treści na potrzeby reklamodawców. Wydawca chce wzmocnić swoją ofertę reklamy cyfrowej i dotrzeć do nowych klientów.

Ogłoszenia o poszukiwaniu do pracy specjalistów pojawiło się na społecznościowym portalu LinkedIn. Wśród pożądanych osób są między innymi wydawcy w segmencie finansów, biznesu i technologii, a także analitycy mediów społecznościowych oraz projektant UX.

Nowi pracownicy mają tworzyć kontent dla reklamodawców współpracujących z „New York Times” i wejść w skład T Brand Studio - specjalnego zespołu zajmującego się reklamą natywną, który został utworzony na początku 2014 r. Zatrudnieni fachowcy mają tworzyć treści, które klienci dziennika będą mogli wykorzystywać w swoich kampaniach reklamowych. T Brand Studio współpracuje ściśle z prowadzoną przez „NYT” platformą reklamy natywnej Paid Posts, która w III kw. 2014 r. przyniosła dziennikowi ponad 38 mln dol., o 16,5 proc. więcej niż rok wcześniej. Linda Zebian, rzeczniczka „NYT” powiedziała serwisowi Capital, że od początku swojego powstania T Brand Studio przeprowadziło ponad 40 kampanii, obsługując między innymi takie marki jak Netflix i Shell.

Zebian przyznała, że nowa rekrutacja i wzmocnienie zespołu T Brand Studio jest częścią ofensywy, której „New York Times” zamierza dokonać na polu reklamy cyfrowej (więcej na ten temat). Dziennik od dawna notuje bowiem straty związane z odpływem reklamodawców z drukowanej wersji pisma, między innymi z tego powodu wydawca musiał szukać oszczędności i zwolnić jesienią 2014 r. 100 dziennikarzy (zobacz szczegóły).

Po przyjęciu nowych pracowników ich liczba w T Brand Studio zwiększy się do 35. Oprócz „New York Times”  także inni amerykańscy wydawcy wzmacniają swoje działy związane z reklamą cyfrową i natywną. Serwis Buzzfeed, który czerpie większość swoich przychodów z reklamy natywnej utrzymuje zespół 60 pracowników zajmujących się tworzeniem kontentu. Z kolei „Washington Post” zatrudnia 30 takich specjalistów i zapowiada przyjęcie kolejnych 12 do końca pierwszego kwartału br.

Dołącz do dyskusji: „New York Times” zatrudni więcej specjalistów od reklamy natywnej

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
j
Zatrudnijcie specjalistę od języka polskiego i niech wam wytłumaczy co w naszym kraju oznacza słowo kontent.
odpowiedź
User
Parówkoportal SA
Szansa dla tego naszego od parówek!
odpowiedź