Neutrogena zachęca w kampanii "Pielęgnuj siebie na co dzień"
Marka kosmetyczna Neutrogena startuje z nową kampanią wizerunkową i platformą komunikacji pod hasłem „Pielęgnuj siebie na co dzień". Jej motywem przewodnim jest codzienna troska o siebie. Akcję przygotowały Przestrzeń, Y&Lovers, Highnoon oraz Quality PR.
Na potrzeby działań digitalowych powstały spoty dedykowane kluczowym liniom produktowym – Clear&Defend, Hydro Boost oraz Formuła Norweska.
- Tworzymy kosmetyki, które odpowiadają na różne potrzeby skóry. Każdy z nich odgrywa określoną rolę w momentach codziennej pielęgnacji. Dzięki nim kobiety mogą działać i czuć się jeszcze pewniej – przez cały dzień. To zmotywowało nas do stworzenia kampanii, w której pokazujemy ich dzień oraz to, jak chwile pielęgnacji spędzone z marką Neutrogena na niego wpływają - mówi Mateusz Oktaba, brand activation manager Neutrogena.
Neutrogena zachęca do troski o siebie
W ramach kampanii zaplanowano kampanię digitalową w VoD oraz mediach społecznościowych (YouTube, Facebook, Instagram), niestandardowe akcje przeprowadzone we współpracy z zasięgowymi serwisami kobiecymi m.in. testowanie produktów, a także media relations, współpracę z influencerami oraz materiały POS.
Nową platformę komunikacji przygotowała agencja Przestrzeń, która była odpowiedzialna także za strategię, realizację assetów oraz badania konsumenckie, które zostały przeprowadzone wspólnie z agencją badawczą Y&Lovers.
Materiały filmowe przygotował dom produkcyjny Highnoon. Długofalowe działania public relations i influencer marketingu prowadzi agencja Quality Public Relations.
Dołącz do dyskusji: Neutrogena zachęca w kampanii "Pielęgnuj siebie na co dzień"