SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Netflix z zapachową świeczką reklamuje powrót serialu „Kochane kłopoty” (wideo)

Z okazji pojawienia się dalszego ciągu serialu „Kochane kłopoty” serwis Netflix rozpoczął nietypową kampanię reklamową. Oferuje specjalne świece, które palą się dokładnie tyle ile trwają dodatkowe odcinki serii, a w dodatku pachną inaczej przy każdej z części serialu.

„Kochane kłopoty” to serial emitowany w latach 2000-2007 przez telewizje The WB i The CW. Do serii postanowił powrócić serwis Netflix oferując dodatek do serii zatytułowany „Kochane kłopoty: Rok z życia”. Obejmuje on 4 odcinki trwające po 1,5 godziny opowiadające o dalszych losach bohaterek pierwowzoru serialu.

Każda z emitowanych przez Netflix części trwa 1,5 godziny i jest podporządkowana do czterech pór roku. Aby zachęcić widzów do oglądania nowego miniserialu Netflix wpadł na niecodzienny pomysł jego promocji.

Wybrani widzowie serii „Kochane kłopoty: Rok z życia” mogą otrzymać specjalną świecę, która ma uczynić oglądanie bardziej atrakcyjnym.

Chodzi o to, by w momencie rozpoczęcia oglądania 4-częściowego dodatku widz zapalił dostarczoną przez Netflix świecę. Każda z jej warstw będzie się palić dokładnie przez 1,5 godziny wyzwalając zapach charakterystyczny wyłącznie dla jednej z części serii.

Pomysł wykorzystania świeczki został przygotowany przez agencję TBWA.

Dołącz do dyskusji: Netflix z zapachową świeczką reklamuje powrót serialu „Kochane kłopoty” (wideo)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ronieczka
Ciekawe jak ją zdobyć ;)
0 0
odpowiedź