Netflix łączy siły z należącym do TBS Holdings studiem THE SEVEN, aby produkować fabularne hity
Netflix ogłosił, że nawiązał strategiczną współpracę z THE SEVEN, firmą produkcyjną należącą do jednej z japońskich firm medialnych TBS Holdings (Tokyo Broadcasting System Holdings, Inc). W ciągu najbliższych pięciu lat THE SEVEN wyprodukuje wiele oryginalnych tytułów fabularnych, które będą dostępne wyłącznie dla użytkowników serwisu Netflix w 190 krajach.
Twórca z THE SEVEN, Akira Morii, współpracował już w Netfliksem przy produkcji obu sezonów popularnego serialu „Alice in Borderland”, aktualnie pracuje przy „Zom 100: Co zrobić, zanim zjedzą cię zombie” i „Yu Yu Hakusho”, pełni on w THE SEVEN rolę szefa ds. rozwoju i produkcji.
Znany producent efektów wizualnych Tomofumi Akahane („Assassination Classroom”, „The Confidence Man JP”, „Yu Yu Hakusho”) przeniesie na ekran fantastyczne i kosmiczne historie.
Ta współpraca jeszcze bardziej pogłębi relację Netfliksa z firmą TBS, której popularne dramaty są dostępne na platformie. Wytwórnia THE SEVEN będzie również miała dostęp do olbrzymiego studia o powierzchni prawie 1000 metrów kwadratowych, które po oddaniu do użytku w przyszłym roku będzie jednym z największych i najbardziej zaawansowanych studiów nagrań dźwięku w Japonii.
THE SEVEN zamierza opowiadać historie z Japonii na nowe, nieskrępowane tradycją, sposoby. Współpraca z Netfliksem zapewni wytwórni rozmach produkcyjny i budżetowy, kreatywną wolność i możliwość dotarcia z produkcjami do odbiorców z całego świata.
Jeśli sądzić po serialu „Alice in Borderland”, który powraca z sezonem drugim w przyszłym miesiącu, Netflix zakłada, że możemy oczekiwać spektakularnych, pełnych oszałamiających efektów wizualnych, filmów i seriali.
Dołącz do dyskusji: Netflix łączy siły z należącym do TBS Holdings studiem THE SEVEN, aby produkować fabularne hity