Nest Bank ma nową identyfikację wizualną
Od 6 kwietnia klienci Nest Banku mogą korzystać z nowej strony internetowej oraz odświeżonej bankowości internetowej i aplikacji mobilnej. Zmieniło się nie tylko logo banku, ale także kolorystyka i wygląd kanałów komunikacji z klientem. Wkrótce bank udostępni możliwość założenia konta osobistego i firmowego w aplikacji mobilnej za pomocą selfie.
Nest Bank zapowiedział swój rebranding już w grudniu 2021 roku. W pierwszej kolejności bank zaprezentował nową stronę internetową, karty płatnicze oraz odświeżoną bankowość internetową i mobilną.
Zobacz: Nest Bank zmienia wygląd kart płatniczych
Nest Bank po rebrandingu
Nest Bank w ramach rebrandingu zaprezentował nową stronę internetową i wizerunki kart płatniczych. Karty biznesowe są grafitowe, natomiast karty dla klientów indywidualnych fioletowe i błękitne (karty walutowe). Wszystkie karty są dwustronnie pionowe, a ich wizerunki mają bardzo zbliżony design, którego głównym elementem jest charakterystyczny wykrzyknik.
– W centrum naszej marki jest przedsiębiorca oraz jego oczekiwania i potrzeby. Adresujemy do niego swoją ofertę i to z myślą o firmach stworzyliśmy nową identyfikację wizualną. Zależało nam żeby wszystkie nasze materiały były takie jak polski przedsiębiorca – nowoczesne, dynamiczne, odważne i pełne energii. Wyrazem tej idei jest hasło Siła Przedsiębiorców – mówi Bartosz Dziendziel, dyrektor marketingu Nest Banku
Za przygotowanie identyfikacji wizualnej, tone of voice oraz większość nośników korporacyjnych, jak i komunikacji marketingowej Nest Banku odpowiedzialne było warszawskie biuro agencji Dragon Rouge.
Nest Bank zapowiada, że najwcześniej w drugiej połowie 2022 roku zmieni także wygląd swoich placówek.
Dołącz do dyskusji: Nest Bank ma nową identyfikację wizualną
Poprzednie logo z butikowym charakterem banku było spójne i przyjazne, Nie rozumiem tej zmiany.