SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

NBC z MTV

Telewizje NBC i MTV nawiązały współpracę, w ramach której będą wspólnie prowadzić zawody 'Action Sports Tour'.

'Action Sports Tour' to zawody sportowe, w których zawodnicy zmagają się w ekstremalnych konkurencjach, jeżdżąc m.in. na deskorolkach, rowerach BMX i motorach. Od bieżącego roku seria będzie obejmować również zmagania zimowe - informuje serwis Adweek.

NBC była wcześniej jedynym właścicielem touru. Teraz, za nieujawnioną kwotę, sprzedała 50 procent udziałów MTV. W ubiegłym roku NBC wykupiło od poprzedniego partnera Live Nation 45 procent udziałów za około 20 milionów dolarów.

Należąca do Pepsi marka Mountain Dew, która jest tytularnym sponsorem letnich zawodów, obejmie swoim patronatem również serię zimową, która odbywać się będzie od grudnia do lutego.

Zawody na swojej antenie pokaże NBC. Natomiast MTV będzie produkować własne programy z udziałem największych gwiazd touru, a także wykonawców ze świata muzyki.

Szef NBC Sports Dick Ebersol nie kryje zadowolenia ze współpracy z MTV: "Gdy tworzyliśmy 'Action Sports Tour', od początku mieliśmy nadzieję, że pewnego dnia MTV stanie się naszym strategicznym partnerem. Tour osiągnie z tego sojuszu natychmiastowe korzyści."

źródło: Adweek

Dołącz do dyskusji: NBC z MTV

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl