SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Narodowe Centrum Kultury wybiera agencję do realizacji kampanii

Narodowe Centrum Kultury wybiera w przetargu agencję, która zajmie się opracowaniem i realizacją kampanii promocyjnej dotyczącej projektów realizowanych w ramach Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa 2.0.

Zaplanowane przez Narodowe Centrum Kultury działania promocyjne mają być realizowane w prasie, portalach internetowych, na nośnikach reklamy zewnętrznej oraz w szeroko rozumianym internecie, a także w kinach.

Z wybraną agencją Centrum będzie pracować do 22 grudnia br. Budżetu kampanii na obecnym etapie nie ujawniono.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

O wyborze zwycięzcy zdecyduje jedno kryterium- cena.

Zainteresowane agencje mogą składać oferty do 24 lipca br.

 

Dołącz do dyskusji: Narodowe Centrum Kultury wybiera agencję do realizacji kampanii

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl