„Na dobre na i złe” zyskało 500 000 widzów
Piątkowe premiery serialu „Na dobre na i złe” oglądało w minionym sezonie w TVP 2 średnio aż 5,09 mln widzów, czyli o 500 tys. więcej niż produkcja gromadziła przed rokiem. Wysoką oglądalnością cieszyły się także niedzielne powtórki produkcji, ale ich widownia nieco spadła.
Średni udział Dwójki - emitującej serial w piątkowe wieczory w okresie od 9 września 2011 do 1 czerwca 2012 - wyniósł 32,91 proc. w grupie 4+ oraz 24,99 proc. wśród widzów między 16 a 49 rokiem życia. Przed rokiem premierowe odcinki „Na dobre na i złe” miały gorsze wyniki oglądalności. Oglądało je bowiem średnio 4,62 mln widzów i odpowiednio 30,25 proc. oraz 22,97 proc. udziałów.
Także wysoką oglądalnością mogą się pochwalić niedzielne powtórki, które między 11 września 2011 a 3 czerwca 2012 miały 2,78 mln widzów, co przełożyło się na odpowiednio 23,68 proc. oraz 20,87 proc. udziałów. Jednak przed rokiem oglądało je więcej osób, bowiem 3,13 mln oglądających (26,43 proc. oraz 24,05 proc.). W sumie widownia serialu w piątki i niedziele wyniosła 7,87 mln osób.
Dwójka podczas emisji „Na dobre i na złe” była bezkonkurencyjnym liderem rynku. Drugie miejsce zajął Polsat z udziałem wynoszącym już tylko 13,45 proc. (filmy fabularne, ”Tylko taniec” oraz festiwal „Sopot TOPtrendy 2012”), trzecia była TVP1 (12,48 proc; filmy fabularne i „Opole 2012”), a czwarta - TVN (12,12 proc; także filmy). Także i wśród widzów w grupie komercyjnej TVP2 była zdecydowanym liderem rynku, a drugi był Polsat (16,96 proc.), jednak trzecie miejsce zajęła już TVN (16,52 proc.) przed TVP1 (11,81 proc.).
Najchętniej oglądany odcinek sezonu wyemitowano 27 stycznia br. i widziało go aż 5,83 mln widzów. Wszystkie odcinki spośród pięciu topowych przekroczyły barierę 5,5 mln widzów.
Premierowe odcinki przyniosły wpływy reklamowe na poziomie 35 mln zł. Rok temu wpływy były niższe i wyniosły 32,9 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).
„Na dobre i na złe” jest obecne na antenie TVP2 od 1999 roku. Początkowo produkcja była nadawana w niedziele o 16.00, później stacja przeniosła premierowe odcinki na piątki na 20.05, w niedzielnym paśmie pozostawiając jej powtórki.
Pięć topowych odcinków „Na dobre i na złe”
Data | Wszyscy 4+ | 16-49 | |
AMR | SHR % | SHR % | |
27-01-2012 | 5834798 | 35,15% | 26,91% |
20-01-2012 | 5794425 | 36,03% | 29,92% |
03-02-2012 | 5727075 | 33,30% | 25,70% |
10-02-2012 | 5567833 | 34,40% | 28,83% |
11-11-2011 | 5516796 | 32,81% | 25,69% |
Oglądalność konkurencji w czasie emisji serialu
Stacja | Wszyscy 4+ | 16-49 | |
AMR | SHR % | SHR % | |
TVP2-Na dobre i na złe | 5090359 | 32,91% | 24,99% |
Polsat | 2079815 | 13,45% | 16,96% |
TVP1 | 1930201 | 12,48% | 11,81% |
TVN | 1875259 | 12,12% | 16,62% |
Dołącz do dyskusji: „Na dobre na i złe” zyskało 500 000 widzów