SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Multimedia Polska zwiększa sprzedaż dzięki własnym przedstawicielomhandlowym

Multimedia Polska, czołowy dostawca telewizji kablowej,szerokopasmowego internetu i telefonii stacjonarną, zwiększył wlipcu i sierpniu liczbę sprzedanych usług (RGU) o około 20 tys.netto. Wzrost sprzedaży usług w miesiącach wakacyjnych to m.in.stworzeniu własnych zespołów przedstawicieli handlowych.

Sprzedaż zwiększyła się o ponad 100% w porównaniu z majem iczerwcem br. Ponad połowa sprzedanych w tym czasie usług przypadana internet, a ok. 40% na telewizję kablową (dane nie uwzględniająsprzedaży akwizycyjnej), podano w komunikacie.

"Stworzyliśmy własne zespoły przedstawicieli handlowych,oferując im dobry motywujący system wynagradzania, oparty nawynagrodzeniu prowizyjnym. Najlepsi z nich zostali przyjęci naumowy o pracę, czyli tzw. etaty. Pozytywne efekty widać już popierwszych dwóch miesiącach" - powiedział prezes firmy AndrzejRogowski, cytowany w materiale.

Spółka sprzedaje usługi również w biurach obsługi klienta orazkorzystając z call center, przez który docelowo będziesprzedawanych ok. 50% usług.

Usługa szerokopasmowego dostępu do internetu miała ponad 50%udziału w sprzedaży usług w lipcu i sierpniu br., co spowodowałowzbogacenie oferty pakietowej spółki o darmowy dostęp do internetu,przy limicie przesyłanych danych. Specjalna oferta dostępna będzieod września dla klientów, którzy zakupią inne usługi operatora.

Na koniec I półrocza br. klienci Multimedia Polska korzystaliłącznie z 874 tys. usług (telewizja, internet i telefon), z czego175 tys. przypadało na internet (wzrost o ok. 50% wobec I półrocza2006 r.). Z więcej niż jednej usługi korzystało 180 tys.użytkowników, w tym z podwójnego pakietu (Double Play) 141 tys.abonentów, a z potrójnego (Triple Play) - 39 tys.

Dołącz do dyskusji: Multimedia Polska zwiększa sprzedaż dzięki własnym przedstawicielomhandlowym

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl