Multimedia Polska: telewizja cyfrowa o 44 proc. do góry
Na koniec III kwartału br. liczba klientów telewizji cyfrowej Multimedia Polska wyniosła 183 tys., czyli o 44,09 proc. więcej niż rok wcześniej. Najdynamiczniej w portfolio operatora rozwija się jednak usługa internetu mobilnego, która zanotowała wzrost o ok. 200 proc.
Ogółem na dzień 30 września br. do sieci kablowej Multimedia Polska podłączonych było 725 tys. abonentów, czyli o 5,59 proc. więcej niż rok wcześniej.
Z usługi internetowej operatora korzystało zaś 387 tys. klientów, co oznacza wzrost o 10,26 proc. Dodatkowo 11 tys. abonentów miało wykupiony także mobilny dostęp do internetu w tej sieci, czyli aż o 197,3 proc. więcej niż rok wcześniej.
Natomiast liczba abonentów usług telefonicznych wyniosła ok. 272 tys., po wzroście o 11,02 proc., a z telefonu mobilnego korzystało 177. klientów (wzrost o 3,51 proc.).
Spółka podała też, że blisko 322 tys. jej klientów korzystało z więcej niż jednej usługi, w tym ok. 97 tys. z pakietu Triple Play.
Dołącz do dyskusji: Multimedia Polska: telewizja cyfrowa o 44 proc. do góry