SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

MTV na Dzień Kobiet zmienia logo, oprawę i playlistę

W czwartek 8 marca br. z okazji międzynarodowego Dnia Kobiet kanały MTV Polska i MTV Music zmienią logo, oprawę i playlistę granych utworów.

W ramach kampanii #SOUNDON wspierającej równouprawnienie kobiet, kanały zmienią swoją identyfikację wizualną w celu zwrócenia uwagi na rolę kobiet w kulturze. Z tej okazji w logotypie MTV litera M zostanie odwrócona, przybierając literę W, symbolizującą słowo „Woman” (kobieta).

- Nowa oprawa ma na celu oddanie hołdu wszystkim paniom, niezależnie od koloru skóry, wyznania czy poglądów - tłumaczy akcję Viacom.

Z kolei w ramówce stacji MTV Polska oraz MTV Music pojawią się przede wszystkim utwory śpiewane przez kobiety. Na antenie nadawane będą m.in. najnowsze single w wykonaniu takich wokalistek, jak Dua Lipa, Taylor Swift, Selena Gomez i Rita Ora. Nie zabraknie także najnowszych przebojów śpiewanych m.in. przez Margaret, Natalię Nykiel oraz Martę Gałuszewską.

8 marca br. na całym świecie MTV będzie emitować w kanałach społecznościowych spoty, podkreślające siłę kobiet. W materiałach wideo pojawią się krótkie wypowiedzi popularnych artystek, takich jak P!nk, Rita Ora, Alicia Keys czy Emma Watson.

Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że w styczniu br. udział MTV POlska w rynku telewizyjnym wyniósł 0,08 proc., a udział MTV Music - 0,02 proc.

Dołącz do dyskusji: MTV na Dzień Kobiet zmienia logo, oprawę i playlistę

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
co
To mtv gra jeszcze jakąś muzykę??? Pierwsze słyszę :D
odpowiedź
User
Dustman
Jeszcze zamiast "V" powinno być "F". Skrót "WTF" bardziej pasuje do charakteru kanału i mógłby zostać na stałe.
odpowiedź
User
Gold Digger
@dustman Mogliby zostawic WTF. MTV chce w 1 dzień zamazać to,że w programach typu warsaw/geordie shore pokazuje kobiety jako pijaczki,promuje gwiazdy typu nastoletnie matki,które później robia kariere w Vivid Entertainment i filmach pełnometrazowych typu Farrah 2: Backdoor and More.
Poza tym mtv music nie zmieniło loga.
I grali te same badziewie co zawsze. Ile bedzie w badaniu ? 0,02?
odpowiedź