CWA negocjuje stworzenie platformy internetowej eMsza z opcjami eOfiara i eWspólnota
Firma informatyczna CWA poinformowała, że zaczęła negocjacje z podmiotem komercyjnym dotyczące przygotowania platformy eMsza do masowych transmisji nabożeństw. Na platformie mają działać opcje eOfiara, eNabożeństwo i eWspólnota.
W komunikacie giełdowym CWA podło, że negocjacje dotyczą możliwości, zasad i parametrów finansowych ewentualnej współpracy. Firma ma przygotować dla zamawiającego podmiotu „system umożliwiający obsługę masowych transmisji audiowizualnych - platformy eMsza do masowych transmisji mszy wraz z dodatkowymi modułami funkcjonalnymi: eOfiara, eNabożeństwo i eWspólnota”.
Zaznaczono, że zamawiającym jest firma komercyjnaz sektora technologii informatycznych i informacyjnych.
Firmy mają podjąć współpracę, która „umożliwi produkcyjne uruchomienie rozwiązania oraz przeprowadzenie wspólnej akcji informacyjno-szkoleniowej związanej z uruchomioną platformą”.
W kościołach do 5 wiernych, msze transmitowane w telewizji, radiu i internecie
W związku z epidemią koronawirusa 14 marca zamknięto zdecydowaną większość sklepów niespożywczych oraz zakazano zgromadzeń, także w kościołach, więcej niż 50 osób. Natomiast w miniony wtorek zaostrzono te zasady: w różnych zgromadzeniach, także nabożeństwach i pogrzebach, nie może uczestniczyć więcej niż pięć osób (nie licząc duchownych i celebransów).
Wiele stacji telewizyjnych i radiowych oraz serwisów internetowych w ostatnich tygodniach, przede wszystkim w niedziele, transmitowało nabożeństwa. Radiowa Jedynka transmituje też Drogę Krzyżową i rekolekcje wielkopostne, WP Pilot - nabożeństwa czterech wyznań, a w TVP1 od 16 marca msza o godz. 7:00 jest nadawana codziennie, nie tylko w niedziele.
Według danych Nielsen Audience Measurement w niedzielę 22 marca nabożeństwo w TVP oglądało 1,86 mln osób, tydzień wcześniej - 1,44 mln, natomiast msze transmitowane przez stację o godz. 11 przyciągnęły odpowiednio 2,03 i 2,26 mln widzów.
Firma CWA jest notowana na bocznym rynku warszawskiej giełdy od jesieni 2017 roku. Oferuje usługi szkoleniowo-doradcze i informatyczne, głównie dla podmiotów z sektora publicznego. W ub.r. zanotowała 2,08 mln zł przychodów i 250 tys. zł straty netto, a rok wcześniej - 2,42 mln zł przychodów i 49 tys. zł zysku netto.
W piątek na koniec sesji kurs CWA wynosił 0,396 zł, co dawało jej kapitalizację w wysokości 1,78 mln zł. W poniedziałek po południu, po ogłoszeniu informacji o negocjacjach dotyczących eMszy, akcje spółki drożały o 7,1 proc.
Dołącz do dyskusji: CWA negocjuje stworzenie platformy internetowej eMsza z opcjami eOfiara i eWspólnota