MSL kolejny rok wyłącznym partnerem komunikacyjnym festiwalu Golden Drum
Sieć agencji MSL będzie odpowiedzialna za kompleksowe działania komunikacyjne tegorocznej 25. edycji festiwalu reklamowego Golden Drum, który odbędzie się jesienią w Portorożu w Słowenii.
MSL zajmie się komunikacją festiwalu na 17. rynkach Europy – w Austrii, Bułgarii, Chorwacji, Czechach, Finlandii, Grecji, Hiszpanii, Portugalii, Rosji, Rumunii, Serbii, Turcji, na Ukrainie, w Wielkiej Brytanii, na Węgrzech i we Włoszech. Firma współpracuje przy tym projekcie z agencjami partnerskimi oraz lokalnymi biurami Publicis Groupe.
Kluczowe dla festiwalu są ostatnie tygodnie przed jego rozpoczęciem. - Wśród szerokich działań, które realizujemy dla Golden Drum wyróżnić można media relations i komunikację w social mediach. Wykorzystując doświadczenie zespołu w obsłudze poprzednich edycji festiwalu odpowiadamy za kompleksowe działania medialne i dbamy o budowanie marki – mówi Zofia Bugajna-Kasdepke, dyrektorka ds. rozwoju biznesu w MSL w regionie Europy Środkowo-Wschodniej i jurorka Golden Drum.
Dwudziesty piąty Międzynarodowy Festiwal Kreatywności Golden Drum organizowany przez Słoweńską Izbę Reklamową odbędzie się w dniach 17-19 października w Portorož, w Słowenii. Termin zapisów mija 13 sierpnia br.
Dołącz do dyskusji: MSL kolejny rok wyłącznym partnerem komunikacyjnym festiwalu Golden Drum