Motorola w reklamie w 'The New York Times' drwi z Apple (wideo)
Motorola wykupiła całostronicową reklamę w gazecie 'The New York Times', w której ironizuje z problemów z anteną w telefonie iPhone 4 firmy Apple.
W promującej swój telefon Droid X reklamie Motorola zapewnia hasłem 'No Jacket Required', że do jego prawidłowego działania nie jest potrzebna żadna obudowa.
"W Motoroli wierzymy, że klient nie musi ubierać swojego telefonu aby ten działał prawidłowo. Dlatego Droid X ma tak zaprojektowaną antenę, że możesz trzymać telefon w dowolny sposób i prowadzić niezakłócone rozmowy bez nieporęcznego futerału" - czytamy w reklamie, która nawiązuje do problemów Apple.
Firma z Cupertino zaoferowała użytkownikom telefonu iPhone 4 darmowe obudowy, które mają rozwiązać problem z gubieniem zasięgu przez urządzenie (więcej). Trzymany w ręku w określony sposób smartfon gubi zasięg, czego przyczyną jest wbudowana w jego obudowę antena (więcej).
Apple twierdzi, że podobne problemy ma nie tylko najnowszy model iPhone'a, ale praktycznie każdy dostępny na rynku telefon. Firma Steve'a Jobsa uruchomiła stronę internetową (www.apple.com/antenna/), na której umieszczone zostały zdjęcia, filmiki i szczegóły odnośnie przeprowadzonych przez firmę testów porównujących iPhone'a 4 z innymi dostępnymi na rynku smartfonami. Ostatnio wśród nich znlazł się również Droid X Motoroli.
Dołącz do dyskusji: Motorola w reklamie w 'The New York Times' drwi z Apple (wideo)