Mother rozpoczyna kampanię reklamową komputerów Dell
Agencja Mother z Nowego Yorku rozpoczęła pierwszą kampanięreklamową mającą powstrzymać spadającą sprzedaż komputerów firmyDell. Zobacz spot!
Akcja spotu przeznaczonego na rynek amerykański toczy się wradosnym rytmie piosenki zespołu The Flaming Lips i jest odejściemod poprzednich kampanii, skoncentrowanych głównie na atrakcyjnejcenie produktu.
Skupiono się na dostępnym w szerokiej gamie kolorów modeluInspirion. 60-sekundowy spot rozpoczyna mężczyzna, korzystający zlaptopa w kolorze różowym i jednocześnie ćwiczący pasującymi doniego różowymi hantlami. Towarzystwa dotrzymują mu dwie modelki wróżowych kostiumach.
W kolejnych scenach występują następne osoby, używającekolorowych Inspirionów, dopasowanych barwą do otoczenia. Spotkończy hasło "Yours is here".
Kampania obejmująca telewizję, prasę i internet bazuje na ideinawiązania bliższych, bezpośrednich relacji pomiędzy człowiekiem inowoczesną technologią.
Dołącz do dyskusji: Mother rozpoczyna kampanię reklamową komputerów Dell