Monika Szyszka dołączyła do agencji Kamikaze
Monika Szyszka dołączyła do zespołu agencji Kamikaze obejmując stanowisko strategy planner. Poprzednio pracowała w MakoLab.
Szyszka będzie odpowiedzialna m.in. za planowanie strategii działań marketingowych dla klientów agencji, analizę briefów i zapytań, czy analizę i ocenę efektywności realizowanych projektów.
- Monika wzmacnia flankę strategiczną, wnosząc też doświadczenie praktyka działań social media z dużym udziałem budżetów reklamowych i silną orientacją na wyniki prowadzonych działań - komentuje Michał Ryszkiewicz, partner zarządzający Kamikaze.
Monika Szyszka karierę rozpoczynała w 2015 roku, pracując w redakcji magazynu „Purpose”. Następnie pracowała m.in. w wydawnictwie Akapit Press, jako redaktor, w dziale redakcji i promocji. Od 2017 roku pracowała w agencji MakoLab, początkowo na stanowisku junior social media specialist, następnie social media specialist, a od 2020 roku - social media strategist. Obsługiwała klientów z branż takich jak: automotive, beauty, dom&wnętrze, farmacja, fintech.
Jest absolwentką studiów licencjackich i magisterskich na Wydziale Polonistyki Uniwersytetu Łódzkiego. Jest w trakcie studiów doktoranckich (na tym samym wydziale). Jej hobby to literatura XX wieku, w szczególności autorzy awangardy wiedeńskiej.
Dołącz do dyskusji: Monika Szyszka dołączyła do agencji Kamikaze