SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Gazeta Wyborcza” łączy zespoły marketingu swoich magazynów. Na jego czele Monika Summer-Brason

W lipcu br. „Gazeta Wyborcza” połączyła dział marketingu tytułów „ Avanti”, „Logo”, „Kuchnia” i „Opiekun” z zespołem zajmującym się promocją tygodnika „Wysokie Obcasy”, miesięcznika „Wysokie Obcasy Extra”, wydań specjalnych oraz serwisu Wysokieobcasy.pl. Dyrektorką nowego działu marketingu magazynów "GW" została Monika Summer-Brason.

Summer-Brason do tej pory zajmowała się współtworzeniem i realizacją strategii marketingowej, promocyjnej i komunikacyjnej marki „Wysokie Obcasy”.

W kierowanym przez nią dziale, promocją poszczególnych tytułów zajmują się: Jowita Purzycka, która odpowiada za „Avanti”, Sylwia Bełzek - za „Logo” i „Opiekuna” oraz Alicja Gałek – za „Kuchnie” - Alicja Gałek. Markę „Wysokie Obcasy” nadzoruje Adrianna Dobrzyńska i Karolina Ryszka.

Monika Summer-Brason jest związana z branżą wydawniczą od 17 lat. W marcu 2017 r. dołączyła do zespołu Agory. Poprzednio przez trzy lata pracowała jako dyrektor promocji i komunikacji w Wydawnictwie Zwierciadło, gdzie odpowiadała za miesięczniki „Zwierciadło”, „Sens”, a także za projekty wydawnicze działu książek. W latach 2008-2012 w wydawnictwie G+J Polska (obecnie Burda Polska) pełniła funkcję dyrektor wydawniczej i dyrektor promocji magazynów kobiecych. Wcześniej była odpowiedzialna za komunikację marketingową dziennika „Polska The Times”. Pracowała także w Axel Springer (obecnie Ringier Axel Springer Polska - przyp.red.) dla tytułów „Newsweek Polska” i „Forbes”.

Zmiany w segmencie prasy drukowanej Agory

Z początkiem lipca br. nastąpiły zmiany w segmencie prasa Agory. Cztery magazyny wydawane dotychczas przez zespół pionu odpowiadający za czasopisma trafiły pod skrzydła „Gazety Wyborczej” – to: „Avanti”, „Logo”, „Kuchnia” i „Opiekun”. Z „Gazetą Wyborczą” połączone zostały redakcje tych czterech tytułów, a także ich działy sprzedaży, graficzny i marketingu. W ten sposób powstał jeden zespół, odpowiadający za rozwój prasowego portfolio Agory.

Wydawcą wszystkich magazynów „Gazety Wyborczej” jest Joanna Mosiej-Sitek.

Według danych ZKDP w maju br. średnia sprzedaż ogółem „GW” wynosiła 93 tys. ezg.

Dołącz do dyskusji: „Gazeta Wyborcza” łączy zespoły marketingu swoich magazynów. Na jego czele Monika Summer-Brason

17 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
nissin
Czyli zaczyna się początek końca powyższych wydawnictw-Agora powoli wycofuje się w "zabawę" wydawcy prasy-w założeniu ma pozostać tylko Wyborcza jako dziennik ogólnopolski (bez wydań lokalnych) oraz Wysokie Obcasy.
0 0
odpowiedź
User
mega zaskok
To "Wyborcza" jeszcze istnieje?
0 0
odpowiedź
User
Gn
Ta pani to tragedia...
0 0
odpowiedź