SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Monika Brudło dyrektorem marketingu Banku BPH

Monika Brudło objęła stanowisko dyrektora zarządzającego Obszarem Marketingu i Komunikacji Marketingowej w Banku BPH. To nowo utworzone stanowisko w banku.

Brudło będzie odpowiedzialna za obszar marketingu, w skład którego wchodzą Departament Marketingu, Departament Marketingu Bezpośredniego oraz Biuro Strategii Oferty.

Monika Brudło wcześniej także była związana z bankowością. Od połowy 2008 roku obejmowała stanowisko dyrektora Pionu Marketingu i Komunikacji Korporacyjnej w Fortis Bank Polska, odpowiadając za obszary komunikacji marketingowej, zarządzanie marką, PR oraz komunikację wewnętrzną banku. W ramach zarządzanych obszarów Monika Brudło odpowiadała za komunikację procesu fuzji Fortis Banku z Dominet Bankiem oraz komunikację związaną z przejęciem przez BNP Paribas, zrealizowała rebranding placówek banku, opracowała strategię marketingową dla połączonej organizacji oraz wprowadziła nową markę na rynek.

Od 2006 roku zajmowała stanowisko dyrektora marketingu linii Consumer Finance, a w związku z fuzją z Dominet Bankiem, od marca 2007 roku była odpowiedzialna za działania marketingowe dla marki Dominet, pełniąc jednocześnie funkcję dyrektora zarządzającego linią Consumer Finance. W latach 2004-2006 pracowała jako kierownik ds. komunikacji marketingowej CitiFinancial.

Monika Brudło ukończyła Zarządzanie i Marketing na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza (UAM) w Poznaniu.

Dołącz do dyskusji: Monika Brudło dyrektorem marketingu Banku BPH

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
fbrudlo@op.pl
I super...
odpowiedź
User
Marek
Cóż.... Specjaliści z dnia na dzień stają się Dyrektorami.. Ciekawe w jaki sposób! Bez komentarza. Zero kompetencji, ale fota niezła!
odpowiedź