„Moje Zdrowie” w nowej odsłonie, stawia na kobiety powyżej 50 lat
Darmowy miesięcznik „Moje Zdrowie” (NEKK Sp. z o.o.) od numeru lutowego będzie się ukazywał w nowym layoucie i zmieniona zostanie jego zawartość. Grupą docelową magazynu będą odtąd kobiety w wieku powyżej 50 lat.
Magazyn skupi się teraz na problemach seniorów, a artykuły będą miały charakter bardziej poradnikowy i lifestylowy. Czytelnicy odnajdą w piśmie m.in. nowinki medyczne oraz informacje o sprzęcie medycznym dla seniorów. Z magazynem współpracują lekarze różnych specjalności.
W miesięczniku pojawią nowe kolumny m.in. „Jesteś tym, co jesz”, „Natura” czy „Na tropie”. Sekcje „Uroda na co dzień”, „Dom” oraz „W świecie smaków” zostały połączone w jeden dział „W domu”. Pojawi się także więcej przepisów kulinarnych, natomiast okrojeniu ulegną treści związane z urodą.
Magazyn zmienił również swoją grupę docelową i stawia teraz na starszych odbiorców. Wcześniej odbiorcami „Mojego Zdrowia” były kobiety w wieku od 25. roku życia. Obecnie pismo kieruje swoje treści do kobiet w wieku powyżej 50 lat.
Wydawnictwo tłumaczy, że wprowadzone zmiany są reakcją na zmieniające się otoczenie biznesowe oraz odpowiedzią na zapotrzebowanie czytelników.
Redaktor naczelną miesięcznika „Moje Zdrowie” pozostaje Sybilla Walczyk.
Dystrybucja magazynu odbywa się bezpłatnie w aptekach. „Moje Zdrowie” ukazuje się w nakładzie 100 tys. egzemplarzy i liczy 76 stron.
Dołącz do dyskusji: „Moje Zdrowie” w nowej odsłonie, stawia na kobiety powyżej 50 lat