„Moje Mieszkanie” nowym liderem wśród pism wnętrzarskich w 2014 r.
W pierwszych trzech kwartałach br. na pozycję lidera średniej sprzedaży ogółem wśród pism wnętrzarskich awansowało „Moje Mieszkanie”. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł magazyn „Dom & Wnętrze”, zaś najwięcej straciły „Cztery Kąty”.
Średnia sprzedaż ogółem „Mojego Mieszkania” (Murator) w pierwszych trzech kwartałach 2014 roku wyniosła 59 931 egz. W porównaniu do analogicznego okresu 2013 roku zwiększyła się ona o 8,23 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. W analogicznym okresie ub.r. magazyn ten zajmował miejsce drugie.
>>> Zobacz Jedynki gazet i magazynów w naszym nowym serwisie
Z kolei na drugie miejsce spadły „Cztery Kąty” (Agora), których średnia sprzedaż ogółem zmniejszyła się najbardziej w zestawieniu, bowiem o 17,82 proc. do 58 132 egz.
Ostatnią pozycję podium zajął wydawany przez Muratora miesięcznik „M jak Mieszkanie”, którego średni wynik sprzedażowy w analizowanym okresie wyniósł 44 569 egz., po wzroście o 1,67 proc.
Z kolei najwięcej zyskało pismo „Dom & Wnętrze” (Agora), które w rankingu zajęło ostatnie miejsce. Jego średni wynik w pierwszych trzech kwartałach br. zwiększył się bowiem o 28,42 proc. do 9 933 egz.
ZKDP |
I-III kwartał |
|||||
Wirtualnemedia.pl |
2014 |
2013 |
||||
Tytuł |
Średni nakład jednoraz. |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednoraz. |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Moje Mieszkanie |
99 094 |
60 280 |
59 931 |
92 378 |
55 377 |
55 372 |
Cztery Kąty |
104 894 |
58 556 |
58 132 |
122 609 |
70 812 |
70 741 |
M jak Mieszkanie |
92 016 |
44 670 |
44 569 |
93 759 |
43 879 |
43 838 |
Weranda |
43 173 |
25 854 |
25 854 |
43 067 |
27 602 |
27 602 |
Dobre Wnętrze |
36 793 |
15 910 |
14 196 |
37 311 |
16 808 |
15 401 |
Dom & Wnętrze |
31 125 |
12 883 |
9 933 |
29 625 |
15 205 |
7 735 |
We wrześniu 2014 roku średnia sprzedaż ogółem liderującego „Mojego Mieszkania” (który wcześniej był drugi) w porównaniu do września 2013 roku zmniejszyła się o 4,12 proc. do 58 571 egz. Na drugie miejsce spadły „Cztery Kąty” (53 907 egz.; spadek o 22,52 proc. - największy w zestawieniu), a trzecia lokata należała do „M jak Mieszkania” (53 508 egz.; + 15,59 proc.).
Również i w tym ujęciu najwięcej zyskał „Dom & Wnętrze” - było to 35,45 proc. do 10 030 egz.
ZKDP |
wrzesień |
|||||
Wirtualnemedia.pl |
2014 |
2013 |
||||
Tytuł |
Średni nakład jednoraz. |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednoraz. |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Moje Mieszkanie |
102 405 |
58 571 |
58 571 |
91 800 |
61 120 |
61 085 |
Cztery Kąty |
120 000 |
54 589 |
53 907 |
124 000 |
69 637 |
69 575 |
M jak Mieszkanie |
92 422 |
53 593 |
53 508 |
92 400 |
46 355 |
46 292 |
Weranda |
42 800 |
28 636 |
28 636 |
43 200 |
29 948 |
29 948 |
Dobre Wnętrze |
36 700 |
17 808 |
17 713 |
39 500 |
18 891 |
18 791 |
Dom & Wnętrze |
26 000 |
12 035 |
10 030 |
28 000 |
14 905 |
7 405 |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Moje Mieszkanie” nowym liderem wśród pism wnętrzarskich w 2014 r.