„Moje Mieszkanie” liderem miesięczników wnętrzarskich, „Dom & Wnętrze” z największym wzrostem
W lipcu br. liderem sprzedaży ogółem wśród magazynów wnętrzarskich było „Moje Mieszkanie”. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł „Dom & Wnętrze”, a na przeciwnym biegunie znalazło się „Dobre Wnętrze”.
Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że sprzedaż ogółem miesięcznika „Moje Mieszkanie” (ZPR Media) w lipcu 2016 roku wyniosła 49 323 egz. W porównaniu do analogicznego miesiąca rok wcześniej zmniejszyła się ona o 4,92 proc.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Wiceliderem były „Cztery Kąty” (Agora). Sprzedaż ogółem tego tytułu w porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej poszła do góry o 0,62 proc. do poziomu 41 018 egz.
Ostatnie miejsce na podium zajął miesięcznik „M jak Mieszkanie” (ZPR Media). Jego wynik sprzedażowy w analizowanym okresie wyniósł 33 583 egz., po wzroście o 2,23 proc.
Na ostatnim miejscu uplasowało się lipcowo-sierpniowe wydanie magazyn „Dom & Wnętrze” (Agora). Jego średni wynik zwiększył się najbardziej w zestawieniu - o 3,32 proc. do 8 860 egz. (rok temu pismo to również miało wydanie lipcowo-sierpniowe).
Z kolei największy spadek, wynoszący 5,98 proc. do 11 702 egz., zanotowało „Dobre Wnętrze” (ZPR Media). Tytuł ten w rankingu był piąty.
ZKDP |
lipiec |
Dynamika |
|||||
Wirtualnemedia.pl |
2016 |
2015 |
|||||
Tytuł |
Średni nakład jednoraz. |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednoraz. |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
W proc. |
Moje Mieszkanie |
108 320 |
49 385 |
49 323 |
108 000 |
61 877 |
51 875 |
-4,92% |
Cztery Kąty |
80 000 |
45 109 |
41 018 |
96 000 |
45 195 |
40 767 |
0,62% |
M jak Mieszkanie |
91 202 |
43 664 |
33 583 |
91 900 |
42 969 |
32 849 |
2,23% |
Weranda |
43 700 |
23 438 |
23 438 |
41 791 |
24 612 |
24 612 |
-4,77% |
Dobre Wnętrze |
35 700 |
12 383 |
11 702 |
35 800 |
12 556 |
12 446 |
-5,98% |
Dom & Wnętrze |
22 000 |
10 860 |
8 860 |
23 000 |
9 432 |
8 575 |
3,32% |
W lipcu br. w porównaniu do poprzedniego miesiąca największym wzrostem, wynoszącym 63,56 proc., też pochwalić się mógł miesięcznik „Dom & Wnętrze”. Z kolei największy spadek odnotowało tutaj „Moje Mieszkanie” - było to 8,48 proc.
ZKDP |
2016 |
Dynamika |
|||||
Wirtualnemedia.pl |
lipiec |
czerwiec |
|||||
Tytuł |
Średni nakład jednoraz. |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednoraz. |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
W proc. |
Moje Mieszkanie |
108 320 |
49 385 |
49 323 |
108 000 |
53 894 |
53 893 |
-8,48% |
Cztery Kąty |
80 000 |
45 109 |
41 018 |
87 000 |
47 269 |
33 100 |
23,92% |
M jak Mieszkanie |
91 202 |
43 664 |
33 583 |
91 000 |
45 009 |
34 989 |
-4,02% |
Weranda |
43 700 |
23 438 |
23 438 |
43 700 |
23 648 |
23 648 |
-0,89% |
Dobre Wnętrze |
35 700 |
12 383 |
11 702 |
35 800 |
11 029 |
9 000 |
30,02% |
Dom & Wnętrze |
22 000 |
10 860 |
8 860 |
20 500 |
13 412 |
5 417 |
63,56% |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Moje Mieszkanie” liderem miesięczników wnętrzarskich, „Dom & Wnętrze” z największym wzrostem