Mobilking parodiuje świąteczne promocje
Operator komórkowy Mobilking uruchomił na swojej stronie dział "Święta grzechu warte" parodiujący promocje związane z Bożym Narodzeniem. Zamieszczono w nim m.in. grę "Świąteczna gorączka", w której należy omijać sklepowe pułapki i poruszać się samochodem na zatłoczonym i zaśnieżonym parkingu.
W uruchomionym pod adresem www.mobilking.pl/swieta dziale swojej strony internetowej operator komórkowy Mobilking promuje "Święta grzechu warte". Firma wychodząc z założenia, że prawdziwi mężczyźni, do których kieruje swoją ofertę, nienawidzą przesiąkniętego komercją okresu przed Bożym Narodzeniem, proponuje im rozrywkowe treści związane z tą postawą. I tak w witrynie zamieszczono grę "Świąteczna gorączka", w której należy m.in. omijać sklepowe pułapki i pseudopromocje oraz manewrować samochodem na zatłoczonym i zaśnieżonym parkingu. Z kolei na podstronie "Świąteczny survival" opublikowano pierwszą z sześciu sond, w której można zaproponować najlepszy prezent dla prawdziwego faceta. W serwisie uruchomione jeszcze zostaną dwie sekcje, które Mobilking zapowiada jako bezkonkurencyjne niespodzianki.
Dołącz do dyskusji: