751 tys. widzów cyklu „Młodzi lekarze 3”. TVP2 liderem rynku
Trzeci sezon cyklu „Młodzi lekarze” w TVP2 ogląda średnio 751 tys. widzów, o 470 tys. mniej widzów niż druga edycja pokazywana trzy lata temu w TVP1 w niedzielnym prime-time. Stacja w czasie emisji produkcji jest liderem rynku telewizyjnego.
Dokumentalny cykl „Młodzi lekarze 3” nadawany jest w TVP2 w poniedziałki i wtorki o godz. 22.30, począwszy od 6 stycznia br. Jego średnia oglądalność do 21 stycznia br. wyniosła 751 tys. widzów przy udziale w rynku na poziomie 7,94 proc. w grupie 4+, 7,64 proc. w 16-49 i 7,51 proc. w 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Największą widownię, wynoszącą 813 tys. oglądających, zgromadził trzeci odcinek audycji.
TVP2 w paśmie nadawania „Młodych lekarzy 3” zajmuje pierwsze miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Wiceliderem w tym czasie jest Polsat, emitujący wówczas filmy fabularne, którego udział wśród wszystkich widzów wynosi 7,25 proc. Drugi jest TVN (filmy; 6,86 proc. udziału), a czwarta - TVP1 (różne audycje; 5,16 proc.).
Wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 Dwójka jest wiceliderem rynku.
Dokumentalny cykl „Młodzi lekarze” oparty jest na brytyjskim reality-show „Junior Doctors: Your Life in Their Hands” nadawanym od 2011 roku na kanale BBC Three. Widzowie mogą śledzić w nim losy polskich lekarzy, którzy stawiają pierwsze kroki w zawodzie.
Udział TVP2 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2019 roku wyniósł 8,34 proc.
Dołącz do dyskusji: 751 tys. widzów cyklu „Młodzi lekarze 3”. TVP2 liderem rynku