Ministerstwo Zdrowia szuka agencji do promowania transplantologii
Resort zdrowia planuje dwuletnie działania, które będą promować transplantologię w wybranych regionach Polski. Przeznaczy na akcję 600 tys. zł.
Ministerstwo ogłosiło właśnie konkurs na firmę, która zrealizuje zaplanowane działania. Mają być prowadzone w województwach o najniższym wskaźniku pobierania narządów w Polsce: dolnośląskim, podkarpackim, lubelskim, świętokrzyskim i małopolskim.
Wybrana firma zajmie się m.in. przygotowaniem materiałów promujących (spoty tv, zwiastuny itd.) dawstwo komórek, tkanek i narządów od osób żywych i zmarłych i zapewni ich emisję na antenie stacji telewizyjnych, w stacjach radiowych o zasięgu lokalnym oraz w internecie. Do jej zadań należeć będzie też rozpowszechnianie tematyki transplantologii poprzez lokowanie tematu w audycjach radiowych i telewizyjnych o zasięgu lokalnym oraz organizacja wydarzeń sportowych (biegi, maratony, rajdy rowerowe itp.), które promować mają tematykę transplantacji.
Budżet kampanii wynosi 600 tys. zł, po 300 tys. zł w tym i przyszłym roku. Zainteresowane agencje mogą składać oferty do 2 czerwca br.
Dołącz do dyskusji: Ministerstwo Zdrowia szuka agencji do promowania transplantologii