Resort klimatu wybrał agencję do obsługi reklamowej w internecie
Ministerstwo Klimatu i Środowiska zakończyło przetarg dotyczący obsługi reklamowej jego kampanii w internecie. Do współpracy wybrał Euvic Media.
Przetarg resortu klimatu i środowiska dotyczył przygotowania oraz obsługi emisji kampanii informacyjnych i promocyjnych w internecie.
Zgłosiło się do niego 9 firm: Digi Lab (z ceną 396,5 tys. zł), Euvic Media (131,2 tys. zł), Aplan Media (248,2 tys. zł), Five Media (137,3 tys. zł), Fabryka Marketingu (182,3 tys. zł), Kompan.pl (203 tys. zł), Trygon (155,1 tys. zł), Ideo Force (466,4 tys. zł) i Nauris (157,5 tys. zł).
Przetarg wygrała agencja Euvic Media, która zajmie się m.in. planowaniem kampanii, w tym przygotowaniem koncepcji kreatywnych i kreacji graficznych do emisji, zlecaniem i zakupem emisji oraz monitorowaniem i optymalizowaniem kampanii.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Działania zaplanowano na ten rok - mają zakończyć się pod koniec listopada br., a budżet na nie wynosi ponad 200 tys. zł netto.
Dołącz do dyskusji: Resort klimatu wybrał agencję do obsługi reklamowej w internecie