Ministerstwo wyda 2 mln zł na kampanię o energetyce, ruszył przetarg
Ministerstwo Klimatu i Środowiska rozpoczęło przetarg na zaplanowanie, przygotowanie i realizację ogólnopolskiej kampanii edukacyjno-informacyjnej dla projektu nieinwestycyjnego „Inteligentnie w energetyce. Wsparcie budowy inteligentnej sieci energetycznej w Polsce”. Budżet wynosi 2,01 mln zł netto, a zwycięska agencja będzie pracować dla resortu przez 21 miesięcy.
Agencje zainteresowane udziałem w przetargu muszą wraz z ofertą złożyć m.in. wstępną koncepcję kampanii (w formie prezentacji), zawierającą co najmniej koncepcję przekazu tj. myśl przewodnia, określenie podstawowych korzyści oraz założeń kampanii, główne hasło kampanii, treść oraz grafika.
Muszą też zaproponować wstępną linię kreatywną (projekt logo, kolorystyka wraz z krótkim uzasadnieniem/opisem), wstępny projekt reklamy i artykułów prasowych tj. graficzny projekt reklamy prasowej, przykładowe hasła reklamowe, projekt graficzny artykułu sponsorowaneg), zarys konceptu spotów radiowych, wstępny projekt graficzny portalu internetowego oraz wstępny scenariusz internetowego spotu reklamowego wraz z propozycją aktora/ów,statystów/opisu animacji/lektora itp.
Oferta powinna zawierać również wstępny mediaplan kampanii zawierający m.in. harmonogram emisji spotów reklamowych w radio wraz z propozycją stacji i częstotliwością emisji, harmonogram publikacji prasowych, harmonogram realizacji social media marketing wraz z informacją o częstotliwości reklam w social media.
Media plan musi uwzględniać propozycję zakupu mediów za 1 750 000,00 zł, na cały okres trwania kampanii.
Przetarg trwa do 21 października, a wybrana w nim agencja będzie pracować dla resortu przez 21 miesięcy od momentu zawarcia umowy.
Budżet działań zaplanowanych przez Ministerstwo wynosi 2,01 mln zł netto (bez VAT).
Dołącz do dyskusji: Ministerstwo wyda 2 mln zł na kampanię o energetyce, ruszył przetarg