Mindshare przejmuje od Media Direction OMD obsługę Zalando
Platforma sprzedażowa Zalando rozstrzygnęła przetarg na obsługę mediową. Wybrała w nim do współpracy dom mediowy Mindshare (GroupM) - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Oznacza to koniec współpracy z Media Direction OMD.
Przetarg dotyczył planowania i zakupu mediów do kampanii Zalando. Firma nie podaje liczby i nazw agencji do niego zaproszonych.
Jej biuro prasowe przekazało serwisowi Wirtualnemedia.pl, że od stycznia br. obsługą mediową kampanii Zalando zajmuje się dom mediowy Mindshare.
- Zalando to europejska platforma modowo-lifestyle'owa, odwiedzana co miesiąc przez miliony użytkowników, w Polsce obecna od 2012 roku. Wygrana to ogromny sukces naszego zespołu, który odpowiedział na potrzeby klienta, przygotowując optymalną ofertę mediową. Nie mógłbym sobie życzyć lepszego rozpoczęcia Nowego Roku - komentuje Adrian Kawecki, CEO Mindshare Polska.
Wcześniej budżet mediowy platformy obsługiwał dom mediowy Media Direction OMD. W jednej z ostatnich kampanii marki wystąpiła Beata Kozidrak. Za kreację oraz produkcję spotów tej kampanii odpowiadała agencja kreatywna High&. Zdjęcia do spotów zostały wykonane przez Bartka Wieczorka.
Firmy nie ujawniają, na jak długo zawarły umowę.
Dołącz do dyskusji: Mindshare przejmuje od Media Direction OMD obsługę Zalando