Byli badacze Kantara z własną agencją badawczą Minds & Roses
Katarzyna Król, Krzysztof Tomczak i Michał Ścibor-Rylski, do niedawna związani z firmą badawczą Kantar założyli własną agencję badawczą Minds & Roses.
Minds & Roses to nazwa nowej firmy na rynku badawczym. Tworzą ją Katarzyna Król, Michał-Ścibor Rylski i Krzysztof Tomczak.
- Wiemy, że nasi klienci potrzebują specjalistycznej wiedzy z obszarów takich, jak marka, innowacje, komunikacja, shopper. Potrzebują też umiejętności uchwycenia pełnego obrazu. Do tej pory dostarczaliśmy im tego z pokładu Kantara, teraz robimy to pod własna banderą. Mamy ambicję, aby szybko stać się znaczącym podmiotem na rynku usług badawczych - podkreśla w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Krzysztof Tomczak.
Jak dodaje "Kantar dokonuje przemyślanego strategicznego wyboru pewnych obszarów badawczych, w których jest w stanie osiągać marżę satysfakcjonującą jego właścicieli. My idziemy inną drogą: mamy zarówno doświadczenie, jak i ambicję holistycznego rozumienia biznesu i potrzeb naszych klientów".
Minds & Roses obecnie nie ma prezesa, Tomczak jest członkiem jej zarządu.
Kto odpowiada za Minds & Roses
Katarzyna Król to badaczka jakościowa, ekspertka od innowacji, budowy marek zrównoważonych i wdrażania ekonomii cyrkularnej do strategii marek. W branży badawczej pracuje od 13 lat. Przez ostatnich 7 lat była senior client managerem w Kantarze.
Michał Ścibor-Rylski w branży badawczej pracuje 15 lat. Ostatnio przez ponad 8 lat był senior consultantem w Kantarze. Wcześniej pracował też w Grupie IQS,
Krzysztof Tomczak to jeden ze współzałożycieli SMG/KRC, od 29 lat w branży badawczej, przez wiele lat był szefem największego zespołu badawczego w Kantarze.
Dołącz do dyskusji: Byli badacze Kantara z własną agencją badawczą Minds & Roses
To dobrze, że powstają małe firmy oparte na dobrych specjalistach, takie korporacje jak Kantar interesuje wyłącznie zysk.
Generalnie tą branżę czeka niezłe trzęsienie ziemi w najbliższych miesiącach.