SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Miłosna gra Brodzik i Wilczaka reklamuje 2 mln usług w SmartDomu (wideo)

Nowa kampania reklamowa SmartDomu, wspólnego programu promocyjnego Cyfrowego Polsatu i Plusa, podkreśla, że w ramach tej oferty połączono już 2 mln usług. W reklamach - przygotowanych przez Grey Group Poland, PHD Media Direction i Carat Polska - jak zwykle występują Joanna Brodzik i Paweł Wilczak.

W nowym spocie SmartDomu próbujący bezskutecznie zasnąć synowie Joanny Brodzik i Pawła Wilczaka przerywają rodzicom grę miłosną. Dorośli radzą im, że skoro liczenie baranów ani gwiazd nie przynosi snu, powinni policzyć usługi połączone w SmartDomu, których liczba osiągnęła 2 mln.

SmartDom pozwala na obniżki rachunków przy łączeniu różnych usług firmy z Grupy Cyfrowy Polsat - przede wszystkim telefonii, internetu i telewizji. Oferta została wprowadzona w lutym ub.r., od początku reklamują ją Joanna Brodzik i Paweł Wilczak. W marcu Cyfrowy Polsat poinformował, że na koniec ub.r. liczba usług połączonych w ramach oferty wynosiła 1,75 mln (więcej na ten temat).

Nowa akcja reklamowa jest prowadzona głównie w telewizji i internecie.

Kreację reklam przygotowała agencja Grey Group Poland, a planowaniem i zakupem mediów zajęły się domy mediowe PHD Media Direction i Carat Polska.

Dołącz do dyskusji: Miłosna gra Brodzik i Wilczaka reklamuje 2 mln usług w SmartDomu (wideo)

8 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
pompa
Mało kasy maja za poprzednie reklamy?
0 0
odpowiedź
User
Tomasz
Fajna reklama, hehe. Ale usługi też fajne reklamują. Nie dziwi mnie że tyle ludzi korzysta ze smart dom. w końcu to "towary codziennej potrzebności", a jak na tym można 90 zł miesięcznie oszczędzić, to to jest sporo.
0 0
odpowiedź
User
Bastek
Już 2 miliony mają? Ładnie, ładnie a pewnie będzie jeszcze więcej bo ten smart dom naprawdę się opłaca a jakiejś konkurencyjnej oferty na rynku nie ma.
0 0
odpowiedź