Milion widzów serialu „19+”. TVN liderem w grupie komercyjnej
Nowy paradokument „19+” ogląda średnio 1,04 mln osób. Produkcja daje TVN trzecie miejsce w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów i pierwsze w grupie komercyjnej 16-49, docelowej dla reklamodawców.
Premierowe odcinki „19+” oglądać można na antenie TVN w dni powszednie o godz. 16.30, począwszy od 7 listopada br. Pierwsze 12 odcinków (pokazane do 23 listopada br.) oglądało średnio 1,04 mln widzów. Przełożyło się to na 10,69 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów i 16,28 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Do tej pory największą popularnością cieszył się odcinek z 23 listopada. Zgromadził on przed telewizorami 1,15 mln oglądających. Emisja ta miała również najwyższe udziały - wyniosły one odpowiednio 11,86 proc. i 18,52 proc.
Wirtualnemedia.pl |
Wszyscy 4+ |
16-49 |
|||
Data |
Start |
Koniec |
AMR |
SHR % |
SHR % |
2016-11-07 |
16:30:02 |
16:57:01 |
1 069 146 |
10,94% |
15,07% |
2016-11-08 |
16:30:09 |
16:57:03 |
1 099 288 |
11,28% |
17,82% |
2016-11-09 |
16:29:52 |
16:56:51 |
1 011 105 |
10,50% |
16,23% |
2016-11-10 |
16:29:55 |
16:56:46 |
1 119 464 |
11,69% |
17,88% |
2016-11-14 |
16:30:10 |
16:56:40 |
1 065 506 |
11,42% |
15,79% |
2016-11-15 |
16:29:51 |
16:56:37 |
1 125 208 |
11,24% |
17,16% |
2016-11-16 |
16:29:42 |
16:56:18 |
892 742 |
8,83% |
12,96% |
2016-11-17 |
16:29:05 |
16:56:30 |
1 052 171 |
10,73% |
17,38% |
2016-11-18 |
16:30:10 |
16:56:43 |
983 233 |
10,14% |
16,53% |
2016-11-21 |
16:29:23 |
16:55:45 |
934 852 |
9,85% |
13,67% |
2016-11-22 |
16:30:02 |
16:56:36 |
932 489 |
9,87% |
16,75% |
2016-11-23 |
16:29:58 |
16:56:57 |
1 146 299 |
11,86% |
18,52% |
Średnio: |
1 035 854 |
10,69% |
16,28% |
TVN paradokumentalny serial „19+” emituje mniej więcej między godz. 16.29, a 16.56. Stacja ma w tym czasie 10,51 proc. udziału wśród wszystkich widzów, co daje jej trzecie miejsce w rynku telewizyjnym.
Liderem w tym paśmie jest Polsat, nadający wówczas konkurencyjny paradokument „Na ratunek 112”, co przekłada się na 14,23 proc. udziału. Druga jest TVP1 (powtórki „Ojca Mateusza”; 11,64 proc.), a najsłabiej z tzw. „wielkiej czwórki” wypada TVP2 (gł. powtórki seriali; 6,74 proc.).
Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 pierwszy jest już jednak TVN, mający 16 proc.. Dalej plasują się: Polsat (13,77 proc.), Dwójka (7,33 proc.) i Jedynka (6,98 proc.).
Dni powszednie - 16:29-16:56 |
Wszyscy 4+ |
16-49 |
Stacja |
SHR % |
SHR % |
Polsat |
14,23% |
13,77% |
TVP1 |
11,64% |
6,98% |
TVN - 19+ |
10,51% |
16,00% |
TVP2 |
6,74% |
7,33% |
„19+” to produkcja z gatunku scripted docu, która opowiada historie absolwentów klasy maturalnej, próbujących odnaleźć się w dorosłym świecie. Serial przedstawia losy grupy przyjaciół mieszkających ze sobą, których poznajemy w przełomowym dla nich momencie - tuż po uroczystym rozdaniu świadectw maturalnych.
Scripted docu produkowany jest przez krakowski oddział TVN. Zdjęcia rozpoczęto jesienią zeszłego roku.
Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w październiku br. wyniósł 11,30 proc.
Dołącz do dyskusji: Milion widzów serialu „19+”. TVN liderem w grupie komercyjnej