Międzynarodowa kampania Reserved
W drugiej połowie września rusza kolejna międzynarodowa kampaniareklamowa Reserved, która realizowana będzie pod hasłem "Paris MonAmour". Akcja wystartuje jednocześnie w Polsce, w Czechach oraz namniejszą skalę na Słowacji, w Rosji, na Węgrzech, na Ukrainie, naŁotwie, Litwie, w Estonii.
Najważniejszym medium w tegorocznej kampanii będzie telewizja. WTVP, Polsacie i TVN oraz stacjach tematycznych pojawi się kilkanakręconych w Paryżu filmów reklamowych prezentujących jesiennąkolekcję oraz markę Reserved. Zobaczymy w nich twarze kolekcjijesień-zima 2007/2008: Annę Jagodzińską z Polski oraz TiagoBarcellosa z Brazylii.
Drugim medium wykorzystanym w akcji będzie outdoor. We dużychpolskich miastach (m.in. w Warszawie, Łodzi, Trójmieście, Krakowie,Poznaniu, Wrocławiu, na Śląsku) zawisną wielkoformatowe obrazy.
Razem z outdoorem ruszy wizerunkowa i PR-owa kampania prasowa,która obejmie pisma dla kobiet, dzienniki i magazyny dla panówm.in.: Twój Styl, Elle, Viva, Avanti, Hot, Glamour, Cosmopolitan,Gala, Wysokie Obcasy. Reklamy drukowane pojawią się także wgazetach wydawanych przez centra handlowe. Same zaś centra zostanąw ramach kampanii obrandowane nowymi obrazami ze znakiemReserved.
Za kampanią prasową pójdzie także internet i specjalnieprzygotowany nowy serwis internetowy www.re-reserved.com Reklamy markipojawią się także na największych polskich portalach internetowychm.in. w Wirtualnej Polsce i Interii. Dojdzie do tego szeregserwisów tematycznych oraz akcje sms-owe i e-mailowe do kilkumilionów osób.
Po raz pierwszy od kilku lat działania marketingowe wesprze takżeradio. Będą to największe komercyjne ogólnopolskie stacje radiowe,w których Reserved pojawi się na zasadzie komercyjnych kampaniioraz nietypowych działań antenowych, indywidualnych dla każdej zestacji. Poza tym w akcji wykorzystane będzie kino (sieci Multikinoi Cinema City).
Kampania została przygotowana przez Zespół Kreatywny LPP. Filmyreklamowe powstawały przy udziale studia Papaya Film. Przyprodukcji serwisu internetowego bierze udział Zjednoczenie.com.Zakupem mediów zajmuje się Universal McCann wspólnie z LPP S.A.
Kampania będzie miała dwie odsłony, z przerwami potrwa do końcaroku.
Dołącz do dyskusji: Międzynarodowa kampania Reserved