Michał Trela: z Awin do Cube Group
Michał Trela dołączył do zespołu agencji performance marketingowej Cube Group, gdzie w dziale publishing&innovations objął stanowisko senior affiliate managera. Wcześniej pracował w Awin (dawniej Zanox).
Trela zajmuje się rozwojem relacji z wydawcami, którzy prowadzą działania w ramach należących do grupy marek SalesMedia (sieć skierowana do e-commerce), NetSales (sieć reklamowa performance) oraz MailSales (sieć i agencja e-mail marketingowa). Opiekuje się kluczowymi wydawcami z kategorii: cashback, voucher i rozwiązania technologiczne oparte m.in. na machine learning i sztucznej inteligencji, a także rozwija działania sieci na rynkach zagranicznych. Zajmuje się tworzeniem i wdrażaniem strategii rozwoju współpracy z partnerami marek, bieżącą obsługą wydawców, optymalizacją i zwiększaniem przychodów reklamodawców i wydawców.
Trela poprzednio związany był z siecią Awin (dawniej Zanox), gdzie obsługiwał kluczowych wydawców i reklamodawców na rynku Polski i Europy Wschodniej. Realizował projekty dla marek Zalando, Answear, Sephora, Asos czy Presto.
Dołącz do dyskusji: Michał Trela: z Awin do Cube Group