Michał Pietniczka powraca do Ringier Axel Springer Polska. Kieruje nowym działem partnerstw strategicznych
Kilka miesięcy po odejściu z Ringier Axel Springer Polska (RASP) Michał Pietniczka powraca do tego wydawnictwa. Jest szefem nowo utworzonego działu partnerstw strategicznych i podlega bezpośrednio Marcie Pawłowskiej, dyrektorowi ds. wydawnictw cyfrowych.
Michał Pietniczka zaczął pracę w RASP w lipcu 2014 r. jako dyrektor wideo w Grupie Onet. Wcześniej był związany z Agorą, pracował kolejno w redakcjach „Nowego Dnia” i Gazeta.pl, jako szef produkcji w dziale wideo Gazeta.pl i szef nieistniejącej już sieci youtuberskiej Agora Internet Artists.
W połowie września 2019 r. Pietniczka zrezygnował z pracy w RASP. Wydawca informował wówczas, że była to własna decyzja Pietniczki, którego na stanowisku zastąpił Robert Mojsak.
Teraz Michał Pietniczka po kilku miesiącach nieobecności w RASP powrócił do wydawnictwa, co w rozmowie z Wirtualnemedia.pl potwierdza Agnieszka Skrzypek-Makowska, communication manager w RASP.
Od początku stycznia br. Pietniczka jest szefem nowo utworzonego działu partnerstw strategicznych, który odpowiada za kluczowe partnerstwa wspierające strategię wydawniczą i produktową Ringier Axel Springer Polska. - Będzie raportował do Marty Pawłowskiej, dyrektora ds. wydawnictw vyfrowych - informuje Agnieszka Skrzypek-Makowska.
Odejście, a następnie powrót Pietniczki to nie jedyne roszady personalne w RASP w ostatnim czasie. W grudniu ub.r. Katarzyna Szypulska, szefowa produkcji segmentu wideo w Ringier Axel Springer Polska podjęła decyzję o odejściu z firmy, wcześniej zaś z działu związanego z wideo w RASP odeszły Adriana Sławińska oraz Anna Marucha.
Według badania Gemius/PBI we wrześniu ub.r. serwisy i aplikacje internetowe Ringier Axel Springer Polska zanotowały 20,46 mln realnych użytkowników i 2,02 mld odsłon. Sam portal Onet.pl miał 16,95 mln użytkowników i 1,38 mld odsłon, a jego strona główna - 11,31 mln użytkowników i 427,1 mln odsłon.
Dołącz do dyskusji: Michał Pietniczka powraca do Ringier Axel Springer Polska. Kieruje nowym działem partnerstw strategicznych