Michał Panowicz szefem marketingu mBanku, Paweł Kucharski i Jacek Iljin z nowymi funkcjami
Z początkiem 2014 roku Michał Panowicz obejmie w mBanku funkcję dyrektora marketingu i rozwoju biznesu detalicznego, Paweł Kucharski - zastępcy szefa operacji zagranicznych, a Jacek Iljin - dyrektora ds. sprzedaży i procesów biznesowych bankowości detalicznej.
Michał Panowicz poprzednio zajmował w mBanku stanowisko szefa projektu nowego mBanku i dyrektora departamentu client lab. Pracuje w nim od 2011 roku, a wcześniej był związany m.in. z The Boston Consulting Group i eBayem.
Paweł Kucharski, ostatnio dyrektor mBanku ds. marketingu i rozwoju biznesu bankowości detalicznej, dołączy do zespołu w Czechach i na Słowacji, gdzie w roli zastępcy szefa operacji zagranicznych, będzie zarządzał liniami biznesowymi, sprzedażą i komunikacją banku. Jest z nim związany od 13 lat.
Jacek Iljin poprzednio pełnił w mBanku funkcję dyrektora departamentu usług podstawowych i produktów niebankowych w pionie bankowości detalicznej. Wcześniej odpowiadał za obszar analiz marketingowych, z czasem zajął się rozwojem oferty produktowej i usług banku dla klientów indywidualnych i firmowych. Uczestniczył w kluczowych projektach, m.in. ekspansji w Czechach i na Słowacji, rozwoju narzędzi CRM oraz zwiększeniu przychodów w obszarze produktów podstawowych. Pracuje w mBanku od 2002 roku.
Dołącz do dyskusji: Michał Panowicz szefem marketingu mBanku, Paweł Kucharski i Jacek Iljin z nowymi funkcjami