Michał Giera i Barbara Łuczak w Adrino
W sieci reklamy mobilnej Adrino stanowisko head of business and development objął Michał Giera, a dział sprzedaży jako account manager zasiliła Barbara Łuczak.
Michał Giera będzie odpowiedzialny za rozwój technologiczny nowych obszarów biznesowych firmy oraz poszerzenie oferty mobilnej sieci reklamy o nowatorskie formaty reklamowe.
Karierę zawodową rozpoczął w dziale sprzedaży reklamy Gazeta.pl. W 2008 roku był częścią teamu Wirtualnej Polski, z którym współtworzył m.in. nowy brand WP, multimedialną sieć reklamową AdTotal.
Barbara Łuczak jako account manager będzie współpracować z domami mediowymi oraz pozyskiwać i wspierać klientów bezpośrednich w realizacjach kampanii oraz projektów mobilnych.
Od 2008 roku związana była z agencją kreatywną Goahead, gdzie zajmowała się współpracą z klientami bezpośrednimi i realizacją projektów kreatywnych.
Adrino jest siecią reklamową specjalizującą się w kompleksowej obsłudze kampanii reklamowych na urządzeniach przenośnych.
Dołącz do dyskusji: Michał Giera i Barbara Łuczak w Adrino