„Men’s Health” liderem sprzedaży w styczniu. Wszystkie pisma na minusie
Wszystkie tytuły w segmencie pism dla mężczyzn w styczniu br. zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem. Najwięcej straciło „Logo”, a liderem zestawienia tradycyjnie był „Men’s Health”.
Sprzedaż ogółem miesięcznika „Men’s Health” (Motor-Presse Polska) w styczniu 2017 roku wyniosła 47 271 egz. Względem analogicznego miesiąca rok wcześniej była niższa o 2,94 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Drugie miejsce zajął „Playboy” (Marquard Media Polska). Magazyn ten zanotował spadek wynoszący 6,96 proc. W efekcie dało mu to wynik sprzedażowy na poziomie 29 738 egz.
Oczko niżej uplasowało się jeszcze „Logo” (Agora). Jego sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zmniejszyła się najbardziej w zestawieniu miesięczników męskich - o 18,26 proc. do 20 432 egz.
Ostatnią lokatę zajęło „CKM” (Marquard Media Polska). Jego wynik sprzedażowy zmalał o 12,46 proc. do 18 097 egz.
Wynik biznesowego miesięcznika „Forbes” (Ringier Axel Springer Polska) w styczniu br. poszedł w dół o 14,27 proc. do poziomu 22 640 egz.
W porównaniu do poprzedniego miesiąca dwa z czterech miesięczników męskich zanotowały wzrosty sprzedaży ogółem, a najwięcej zyskał „Men’s Health” - było to 27,05 proc. Największy spadek, wynoszący 41,45 proc., odnotowało z kolei „CKM”.
Wynik miesięcznika „Forbes” zwiększył się tutaj o 27,64 proc.
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Men’s Health” liderem sprzedaży w styczniu. Wszystkie pisma na minusie