SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

MediaCom wycofuje się z przetargu na medialny budżet Nokii

Dom mediowy MediaCom nie będzie bronił wartego 415 milionów dolarówglobalnego budżetu medialnego firmy Nokia.

Należąca do holdingu reklamowego WPP Group firma obsługuje w tymzakresie fińskiego producenta telefonów komórkowych od stycznia2006 roku. Wówczas pokonała ona dom mediowy ZenithOptimedia,którego klientem Nokia była przez wcześniejsze 10 lat.

"MediaCom postanowił nie uczestniczyć w przetargu. Nie weźmie wnim udziału także żadna inna agencja należąca do WPP bądź GroupM" -powiedział członek kierownictwa holdingu, dodając, że decyzjazostała podjęta w wyniku zbyt niskich stawek zaoferowanych przezNokię.

Według źródeł mających wiedzę o szczegółach przetargu, w walce omedialny budżet Nokii rywalizują agencje należące do holdingówOmnicom, Interpublic Group i Havas.

źródło: Brand Republic

Dołącz do dyskusji: MediaCom wycofuje się z przetargu na medialny budżet Nokii

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl