SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

MediaCom przejmuje od K2 Precise obsługę internetową Żywiec Zdrój i Danone

Dwie spółki z grupy Danone Polska: Danone i Żywiec Zdrój konsolidują cały budżet mediowy swoich marek produktów mlecznych oraz wody i napojów w MediaCom Warszawa (GroupM). Oznacza to zakończenie dotychczasowej współpracy z K2 Precise, które odpowiadało za ich obsługę w zakresie mediów digital.

Danone i Żywiec Zdrój zdecydowały przenieść obsługę budżetu digitalowego swoich marek produktów mlecznych oraz wody i napojów do MediaCom Warszawa.

Przez ostatnie półtora roku obsługą digital zajmowała się agencja K2 Precise. Za planowanie i zakup mediów offline zajmuje się niezmiennie od lat MediaCom Warszawa.

Współpracę wznowiono bez przetargu, wybór MediaCom podyktowany był dotychczasowym 20-letnim partnerstwem. - Cieszymy się z zaufania, którym obdarzyli nas nasi wieloletni partnerzy z grupy spółek Danone. Powierzenie nam całego budżetu mediowego przez Żywiec Zdrój i Danone stanowi dla nas swoiste potwierdzenie, że nasze podejście systemowe przynosi realne korzyści i jest doceniane przez naszych klientów - komentuje Andrzej Skibniewski, business director w MediaCom Warszawa.

Jednym z kluczowych elementów decyzji była postawa zespołu MediaCom, który pomimo okresowego przesunięcia obsługi digitalu do konkurencyjnej agencji, wykazał wysokie zaangażowanie w tworzenie digitalowej części strategii komunikacyjnych.

- W grupie spółek Danone priorytetem jest dla nas efektywna współpraca ze strategicznymi partnerami biznesowymi. Na rynku zdominowanym przez przetargi skupione na ofertach kosztowych, widzimy że nie zawsze jest to droga, która prowadzi do sukcesu biznesowego. MediaCom jest naszym wieloletnim partnerem, rozumiejącym nasz biznes i codzienne wyzwania, a jednocześnie zapewniającym wysokiej klasy serwis i konkurencyjne koszty. Z tego powodu zdecydowaliśmy się powierzyć w ręce właśnie tej agencji nasz budżet digital media - stawiając na synergię offline i online oraz wsparcie strategiczne dostarczane przez współpracujący z nami zespół - komentuje Paulina Złotnicka, head of media & integrated communication w Żywiec Zdrój.

Żywiec Zdrój i Danone zdecydowały się tym samym na powierzenie wszystkich budżetów mediowych swoich marek jednej agencji.

Agencja K2 wygrała przetarg na digitalową obsługę Grupy Danone w sierpniu 2018 roku.

Dołącz do dyskusji: MediaCom przejmuje od K2 Precise obsługę internetową Żywiec Zdrój i Danone

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Frodo
Z deszczu pod rynnę.
0 0
odpowiedź