SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Media konserwatywne zachęcają do reklamowania się w nich (wideo)

Telewizja Republika zainicjowała kampanię “Zarabiaj reklamując się w dobrych mediach”. W jej ramach konserwatywne media, m.in. “Gazeta Polska”, “Gazeta Polska Codziennie” i “Do Rzeczy”, zachęcają do zamieszczania w nich reklam.

Kampania jest organizowana ponieważ - jak twierdzą jej inicjatorzy - “na rynków mediów istnieje widoczna dysproporcja pomiędzy środkami przeznaczanymi na promocję i reklamę w mediach o charakterze lewicowo-liberalnym a środkami przeznaczanymi na reklamę w mediach o charakterze  konserwatywnym”, które są “solidne, rzetelne i posiadające dużą, wierną widownię”.

Do akcji poza Telewizją Republika przystąpiły Radio Warszawa, Radio Wnet, tygodniki “Gazeta Polska”, “Do Rzeczy” i “Idziemy”, dziennik “Gazeta Polska Codziennie”, miesięcznik “Historia Do Rzeczy”, portal Niezależna.pl. Przez cały miesiąc, począwszy od 15 stycznia br. media te emitować będą spoty oraz drukować reklamy zachęcające od reklamowania się w nich.

Dołącz do dyskusji: Media konserwatywne zachęcają do reklamowania się w nich (wideo)

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Yogidługonogi
No przecież media prawicowe nie mogą zarabiać pieniędzy, bo... no właśnie nie wiem. Ale zapewne dowiem się z kolejnych przemądrych komentarzy, które różni inteligentni, oczytani, młodzi i z wielkich miast napiszą. Robiąc przy tym kupę błędów stylistycznych i ortograficznych.
odpowiedź
User
Mike do Yogipisdonogi
Czemu zawsze piszesz to samo? Szablony się skończyły?
odpowiedź
User
:P
Oj, to juz konserwatywne, a nie "niepokorne"? Odstraszaly reklamodawcow taka nazwa? No coz, moze byc np. chrzescijanska demokracja, moze byc bolszewizm konserwatywny. :)

A czemu te media odstraszajaca reklamodawcow? Bo produkty zasadniczo sa apolityczne. Taki "ajfon" ma gdzies, czy jestes komunista czy faszysta, konserwatysta czy anarchista - poki masz kase na niego, jest twoj.
Ale gdy zareklamujesz go w np. faszystowskim pisemku "idealny do zamawiania 5 piw!
, to innym moze sie zaczac zle kojarzyc i zaczna go omijac. Stad reklamodawcy wola omijac pisma silnie ideologiczne, adresowane do okreslonej grupy spolecznej (pomijajac np. sytuacje gdy to akurat im pasuje - producent desek do windsurfingu z checia sie w magazynie dla windsurferow zareklamuje). Tymczasm media "konserwatywne" (ha-ha...) sa wlasnie dokladnie tym, czego reklamodawcy sie boja, wolac lokowac sie w mainstreamie, neutralniejszym swiatopogladowo.

Ot i cala tajemnica. Nie ma tu spisku Rzyduf i masonuf wspieranych przez gendermacht :) celem zniszczenia niepokor... konserwatynych mediow. Jest tylko prosta, biznesowa kalkulacja, co sie bardziej oplaca.
odpowiedź