MEC traci obsługę Hasco-Lek na rzecz Carat Polska
Od początku stycznia 2016 roku obsługą mediową firmy farmaceutycznej Hasco-Lek zajmie się dom mediowy Carat Polska (Dentsu Aegis Network Polska). Tym samym firma kończy współpracę z należącym do GroupM domem mediowym MEC.
Dom mediowy Carat Polska został wybrany w przetargu którego szczegółów, np. liczby i nazw pozostałych uczestników, nie ujawniono. Postępowanie dotyczyło przygotowania i realizacji zintegrowanej strategii oraz obsługi mediowej w internecie i mediach pozainternetowych. Współpraca rozpocznie się w styczniu 2016 roku.
Carat Polska będzie odpowiadał za przygotowanie i realizację strategii oraz obsługę mediową, w tym zakup i planowanie mediów dla wszystkich marek Hasco-Lek. Umowę zawarto na czas nieokreślony.
Poprzednio przez 7 lat obsługą mediową Hasco-Lek zajmował się dom mediowy MEC. Producent ostatnio kampaniami w tradycyjnych mediach wspierał marki Ibum oraz Ulgix Total. W reklamach tej ostatniej brandu występuje Magda Gessler.
Dołącz do dyskusji: MEC traci obsługę Hasco-Lek na rzecz Carat Polska