Mateusz Grzeszczuk dyrektorem zarządzającym agencji Riposta
Agencja marketingowa Riposta poszerza zakres świadczonych usług o PR. Za projekt odpowiada Mateusz Grzeszczuk, nowy dyrektor zarządzający Riposty.
Grzeszczuk będzie ma koncentrować się na projektach z obszaru public relations, komunikacji korporacyjnej, współpracy z administracją publiczną oraz wspieraniu organizacji pozarządowych.
- Pozostaniemy jednak zawsze butikową agencją, która pozwala na pracę i zaangażowanie całego zespołu. Tym sposobem dajemy klientom maksymalny komfort i możliwość korzystania z wiedzy i doświadczenia naszych specjalistów. Dzięki tej filozofii niektórzy klienci są z Ripostą od 15 lat - mówi Mateusz Grzeszczuk.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Oprócz usług PR, agencja ma zamiar rozwijać dalej swoją ofertę w obszarze w którym wyspecjalizowała się w trakcie ostatnich lat. Są to m.in. nowoczesne systemy grywalizacyjne, aplikacje do onboardingu czy platformy wewnętrzne dla firm.
Mateusz Grzeszczuk na czele agencji Riposta
Mateusz Grzeszczuk ma za sobą kilkunastoletnie doświadczenie w regionalnych i ogólnopolskich mediach informacyjnych. W branży PR od ponad sześciu lat, związany był z Vision Group, Walk oraz Brandlab. Specjalizuje się w PR korporacyjnym dla firm z branży farmaceutycznej i medycznej. Pracował m.in. dla Adamed Pharma, INFARMY, Novartis, AbbVie, Biogen, Medicover Healthcare Services, Johnson&Johnson czy Shire (Takeda).
Do marca dyrektorem zarządzającym Riposty był założyciel agencji Dymitr Doktór. Account direcorem niezmiennie pozostaje Marta Wojtas. Będzie nadal odpowiadać za koordynacje projektów z zakresu koncepcji, kreacji i produkcji marketingowej.
Do stałych klientów agencji Riposta należą m.in. Mary Kay Polska, Pro Progressio oraz Nespresso.
Dołącz do dyskusji: Mateusz Grzeszczuk dyrektorem zarządzającym agencji Riposta