Marketplanet promuje wśród firm zarabianie w kryzysie
Pod hasłem "Kryzys nie zwalania Cię od zysku" wystartowała kampania reklamowa firmy Marketplanet. Akcja skierowana do kadry zarządzającej i właścicieli przedsiębiorstw przedstawia sposób na zarabianie w trudnej sytuacji ekonomicznej.
Rozpoczęta właśnie kampania "Kryzys nie zwalania Cię od zysku"
reklamuje firmę Marketplanet wśród polskich przedsiębiorców,
nawiązując do bieżącej sytuacji gospodarczej. Skierowana do kadry
zarządzającej i właścicieli firm akcja podkreśla w sloganach
"Kryzys na pewno Cię nie ominie", "A jak Ty zmierzysz się z
kryzysem?" i "Tnij koszty zanim wytną Ciebie", że nadchodzi okres
większych oszczędności i optymalizacji działań. Jednocześnie
przekaz odsyła do strony internetowej www.zarabiajwkryzysie.pl, na
której zamieszczono rady firmy Marketplanet dla polskich
przedsiębiorców na czas kryzysu.
Akcja prowadzona jest w prasie (dzienniki 'Puls Biznesu', 'Parkiet'
i 'Rzeczpospolita', tygodnik 'Polityka', branżowe magazyny 'Nowy
Przemysł' i 'Trybuna Górnicza'), internecie (Wirtualny Nowy
Przemysł, sekcja finansowo-giełdowa Wirtualnej Polski) i
radiu.
Zarówno kreację kampanii zaplanowanej do połowy marca, jak i zakup
mediów na jej potrzeby przygotowała sama firma Marketplanet
wspólnie z agencją reklamową Adwertajzing.
Dołącz do dyskusji: Marketplanet promuje wśród firm zarabianie w kryzysie