Marketing zapachowy w sieci salonów Wittchen
ConSensus Technology przygotował i wdrożył koncepcję marketingu zapachowego w 25 salonach Wittchen z ekskluzywną galanterią skórzaną.
Projekt wdrożenia marketingu zapachowego w tej sieci powstał pod koniec ubiegłego roku. Testowano kilka wariantów zapachu jak również optymalizowano techniczną stronę dystrybucji zapachu. W 25 salonach firmowych Wittchen wykorzystano marketing zapachowy jako doskonałe narzędzie, uzupełniające tradycyjne działania pro sprzedażowe i budujące prestiż marki.
„Jest to jeden z ciekwaszych, realizowanych ostatnio projektów, obejmujących swoim zasięgiem cały kraj. Pozytywny odbiór ze strony klientów i personelu salonów potwierdza zasadność zastosowania nowoczesnych, innowacyjnych, form marketingu. Coraz częściej nasi klienci z fazy prezentacji, projektów przechodzą do wdrożenia marketingu zapachowego. Nasze urządzenia są obecnie testowane nie tylko przy aromatyzowaniu powierzchni sprzedażowych lecz również w szkołach językowych, klubach fittnes, placówkach bankowych, telekomunikacyjnych co świadczyć może o wszechstronnych możliwościach marketingu zapachowego ” – powiedział Zbigniew Chrobak Dyrektor Zarządzający ConSensus Technology.
Dołącz do dyskusji: Marketing zapachowy w sieci salonów Wittchen