Mariusz Urbańczyk COO Papaya Films
Mariusz Urbańczyk dołączył do zespołu Papaya Films, gdzie objął nowo utworzone stanowisko chief operating officera. Ostatnio związany był z Hogarth North America.
Urbańczyk przez ostatnie 10 lat był związany z Hogarth, najpierw jako dyrektor generalny w regionie LATAM, a następnie dyrektor generalny Hogarth USA & Canada, gdzie zarządzał ośmioma biurami i ponad 400 pracownikami. Swoją karierę rozpoczął kilkanaście lat temu w polskim oddziale agencji Leo Burnett, następnie pracowałw Londynie jako Global Account Director w JWT London oraz McCann Worldgroup.
- Mariusz, jako sprawdzony lider agencji na trzech kontynentach, z duchem przedsiębiorczości i głębokim zrozumieniem trendów branżowych w międzynarodowym krajobrazie reklamowym, jest naprawdę wybitnym menedżerem - mówi Kacper Sawicki, CEO w Papaya Films i dodaje: - Bardzo się cieszymy, że możemy przenieść jego talenty i wiedzę z powrotem do Polski, gdzie pomoże wytyczyć rozwój Papaya Films na nowych rynkach.
Sawicki w rozmowie z Wirtualnemedia.pl dodaje, że pierwszym wyzwaniem nowego COO będzie "ustawienie ekosystemu biznesów i aktywności w jakie zaangażowana jest Papaya Films". - Zajmie się też rozbudowaniem międzynarodowej oferty i rozwojem kontaktów z zagranicznym biznesem. To obszar, który będzie się coraz bardziej dynamicznie rozwijał, i w którym na pewno przyda się jego doświadczenie w zakresie obsługi globalnych klientów - opisuje Kacper Sawicki.
Mariusz Urbańczyk rozpocznie pracę w polskim oddziale Papaya Films w połowie grudnia.
Obecnie zespół produkcyjny Papaya Films liczy ponad 200 osób na całym świecie. Ma na koncie realizacje dla takich marek jak Nike, Adidas, Puma, McDonald's, Coca-Cola, Nestlé, Mercedes Benz, Porsche, Toyota, HBO, Red Bull, Samsung czy T-Mobile.
Dołącz do dyskusji: Mariusz Urbańczyk COO Papaya Films