Mariusz Nycz dyrektorem marketingu i PR Volvo Auto Polska
Mariusz Nycz obejmuje stanowisko dyrektora marketingu i PR Volvo Auto Polska. Zastępuje w tej funkcji Marcina Klimczewskiego.
Jako dyrektor marketingu i PR Volvo Auto Polska Mariusz Nycz będzie zarządzał działaniami marketingowymi, lojalnościowymi i wizerunkowymi tej firmy. - Moim celem na najbliższy rok jest utrzymanie pozycji Volvo w segmencie premium na poziomie przynajmniej 25 proc., dbanie o wysoką lojalność naszych klientów oraz dalszy wzrost sprzedaży - zapowiada. Na nowym stanowisku Nycz zastępuje Marcina Klimczewskiego.
Mariusz Nycz pracuje w Volvo Auto Polska od 2002 roku, dotychczas zajmując stanowisko communication managera, na którym odpowiadał za projekty marketingowo-wizerunkowe firmy. Wcześniej pełnił funkcję group product managera i communication managera w Alima-Gerber.
Dołącz do dyskusji: Mariusz Nycz dyrektorem marketingu i PR Volvo Auto Polska