Marek Wochna dyrektorem sprzedaży Kino Polska TV
Do zespołu Kino Polska TV SA dołączył Marek Wochna, który objął stanowisko dyrektora sprzedaży. Przez ostatnich 15 lat pracował w Omnicom Media Group.
Wochna odpowiada za komercjalizację wszystkich kanałów nadawcy emitujących reklamy: Kino Polska, Kino Polska Muzyka, Zoom TV, Stopklatka TV i Kino TV. Raportuje bezpośrednio do Bogusława Kisielewskiego, prezesa zarządu Kino Polska TV SA.
Marek Wochna posiada 25-letnie doświadczenie w branży mediowej. W swojej karierze zajmował się zarządzaniem sprzedażą, budowaniem strategii komunikacyjnych i rozwojem biznesu.
Przez ostatnich 15 lat pracował w Omnicom Media Group, gdzie był m.in. dyrektorem zarządzającym domu mediowego Easymedia (pracował dla klientów z takich branż, jak: finanse, farmacja, e-commerce, FMCG i motoryzacja). Był też sales managerem w TVN i TVN24 (Grupa ITI).
Marek Wochna jest laureatem nagrody Effie za kampanię reklamową filmu „Zupełnie Nowy Testament”.
Dołącz do dyskusji: Marek Wochna dyrektorem sprzedaży Kino Polska TV