Marcowe „Żagle” z dodatkiem i kampanią
Marcowe wydanie miesięcznika “Żagle” (Murator) ukaże się w czwartek 23 lutego br. wraz z magazynem przygotowanym przez Akademię Kusznierewicza. Numer wspierać będzie kampania reklamowa.
Głównym tematem marcowego wydanie „Żagli” będzie żeglowanie po ciepłych wodach. W magazynie ogłoszony zostanie konkurs z nagrodą w postaci udziału w rejsie na Seszelach dla dwóch osób. Numer ukaże się w normalnej cenie 11,99 zł.
Wydaniu towarzyszyła będzie promocja w telewizji (Sportklub, Travel Channel, Planete, Domo+ i Kuchnia+), radiu (Eska ROCK, Wawa i VOX FM), prasie („Chip”, „TopGear”, „Classic Auto”) oraz w internecie (m.in. Podroze.pl, Zagle.com.pl, Urzadzamy.pl, SE.pl, Muratordom.pl i Poradnikzdrowie.pl). Za kreację kampanii oraz mediaplan odpowiada wydawca.
Dołącz do dyskusji: Marcowe „Żagle” z dodatkiem i kampanią