Marcin Polanowicz: z Modivo do adcookie
Pracę jako content marketing manager w adcookie zaczął Marcin Polanowicz, wcześniej związany z Modivo i Content Solutions. Natomiast Katarzyna Sowicka awansowała w agencji na stanowisko chief communication officera.
Marcin Polanowicz zajmie się w adcookie realizacją celów strategicznych dla kluczowych klientów, z naciskiem na skalowanie ich na globalne rynki oraz tworzeniem nowych usług, łączących content z pozostałymi narzędziami digital.
- Doświadczenie Marcina w produkcji contentu na europejskie rynki doskonale będzie wspierać potrzeby marek, z którymi współpracujemy. W adcookie koncentrujemy się na budowaniu biznesowego wzrostu marek, a to wymaga przemyślanego łączenia wielu narzędzi, dzięki czemu klienci szybko widzą efekty - komentuje Kacper Skorupski, COO w adcookie.
Poprzednio przez trzy lata Polanowicz pracował jako SEO content team lead w grupie Modivo (wcześniej eobuwie.pl). Tworzył od podstaw zespół redakcyjny, zarządzał produkcją contentu dla dwóch marek na 14 rynkach oraz współtworzył podcast FashionExpress.
Z content marketingiem związany od 10 lat. Zaczynał jako copywriter, a następnie rozwijał dział contentowy w agencji Content Solutions. Wraz z zespołem obsługiwał w obszarach SEO/content m.in. Castoramę, Euro RTV AGD i Leroy Merlin.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Katarzyna Sowicka jako chief communication officer będzie zajmowała się przede wszystkim budowaniem i wzmacnianiem rozwoju odpowiedzialnych marek za pomocą metod i strategii komunikacji skupionych wokół metodologii challenger brands.
Poprzednio pełniła w agencji funkcję head of content. Odpowiadała za pracę w obszarze contentu z kluczowymi klientami, m.in. z ING, Euro RTV AGD, Hebe i Śnieżką.
Dołącz do dyskusji: Marcin Polanowicz: z Modivo do adcookie