Marcel Płoszczyński PR managerem agencji Kerris
Marcel Płoszczyński został PR managerem agencji interaktywnej Kerris.
Do zadań Płoszczyńskiego należy budowanie wizerunku firmy w mediach tradycyjnych i społecznościowych, koordynowanie obecności agencji na eventach branżowych i wsparcie realizowanych przez nią projektów w zakresie komunikacji zewnętrznej.
Marcel Płoszczyński studiował dziennikarstwo i komunikację społeczną w Wyższej Szkole Dziennikarskiej im. Melchiora Wańkowicza w Warszawie. Z branżą PR związany jest od 2012 r.
Pracował m.in. w Business & Culture, Task Force Consulting i Fundacji Estera, gdzie odpowiadał za media relations i pełnił funkcję rzecznika prasowego. Prowadzi autorski program „Na poddaszu”, wcześniej emitowany przez Religię TV, a obecnie publikowany w serwisie YouTube.
Do klientów agencji Kerris należą m.in. Porsche, L'Oréal Polska, Grupa Lotos, Nutricia Polska czy Grohe Polska.
Dołącz do dyskusji: Marcel Płoszczyński PR managerem agencji Kerris