"Mamy mają moc" Link4 hitem oglądalności w WP
Cykl wideo "Mamy mają moc" Link4 notuje średnią oglądalność kilkuset tysięcy wyświetleń w sekcji wideo Wirtualnej Polski. Premierowy odcinek serii miał niemal 1,5 mln wyświetleń. - Finalny wynik będzie jeszcze wyższy, bo właśnie rozpoczęliśmy emisję programu w social mediach Link4 Mama - ocenia w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Joanna Talaśka, dyrektor komunikacji marketingowej Link4.
"Mamy mają moc" to cykl rozmów wideo Link4 opowiadający o kobietach, które w związku z macierzyństwem napotkały różne przeciwności losu. To pełne emocji historie o macierzyństwie i oswajaniu związanego z nim strachu. Program ma na celu pokazanie, że każdy lęk można oswoić, dając sobie i swoim pociechom poczucie bezpieczeństwa.
Cykl jest częścią akcji promującej ofertę LINK4 Mama, w ramach której przygotowano pakiety ubezpieczenia dla matek oraz dzieci. Można go oglądać w sekcji Wideo Wirtualnej Polski.
Macierzyństwo ma wiele barw
Jak opowiada w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Joanna Talaśka, dyrektor komunikacji marketingowej Link4 i pomysłodawczyni pakietu Link4 Mama, "Mamy mają moc" ma pokazać, że "macierzyństwo jest piękne, ale ma różne barwy".
– Nie chcieliśmy lukrować rzeczywistości. Nasze bohaterki opowiedziały o problemach, z którymi przyszło im się, jako mamom, zmierzyć. A były to często prawdziwe życiowe dramaty. Lecz mimo to nie zostawiliśmy widzów z poczuciem beznadziei, bo przecież mamy naprawdę mają moc. Widać to w każdym z 6-ciu odcinków – mówi Joanna Talaśka.
"Mamy mają moc" hitem oglądalności
Joanna Talaśka przekazała w rozmowie z naszym portalem, że cykl "Mamy mają moc" osiąga bardzo dobre wyniki oglądalności.
– Na samej tylko WP oglądalność każdego z odcinków talk show Link4 „Mamy mają moc" wyniosła średnio kilkaset tysięcy. Rekordowy był odcinek 1, którego widownia to prawie aż 1,5 miliona widzów – informuje dyrektor komunikacji marketingowej Link4. – To olbrzymi sukces. A finalny wynik będzie jeszcze wyższy, bo właśnie rozpoczęliśmy emisję programu w social mediach Link4 Mama. Już widać, że tam także cieszą się rosnącą popularnością – dodaje.
– 1,5 mln wyświetleń to bardzo duża ilość biorąc pod uwagę inne materiały przygotowywane przez klientów – twierdzi w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl Dominika Kolasa, media director (media&content agency) z firmy Rochstar. – W produkcjach barnded content najważniejszy jest content, prawdziwe choć czasem trudne historie, tematy, zawsze są dla widza bardzo ciekawe. Link4, decydując się na realizację takiego cyklu w delikatny, ale też wyjątkowy sposób pokazał, że mamy to dla nich bardzo ważny temat, jak również, że mają dla nich indywidualną ofertę. Historie pokazane w tym cyklu są bardzo prawdziwe tym samym sama marka Link4 od razu zaczyna nam widzom kojarzyć się jako marka, która rozumie jak ważne są w naszym życiu mamy - ocenia ekspertka dla portalu Wirtualnemedia.pl.
- Długość i format rozmów są dość odważną koncepcją jak na charakter konsumpcji filmów w Internecie (ciężko utrzymać uwagę widza powyżej kilku minut) więc ciekaw jestem też cyfr stojących za oglądalnością odcinków do końca ale niezależnie 1,5, mln to dobry start dla zaciekawienia widzów serią - twierdzi z kolei Maciej Boron, dyrektor MediaCom Beyond.
Branded content dla mam
Zdaniem Dominiki Kolasy z Rochstar, cykl "Mamy mają moc" wyróżnia się na rynku produkcji branded content. – Dawno nie widziałam produkcji branded content, która byłaby tak wzruszająca, dzięki takim akcją człowiek może się na chwilę zatrzymać i zastanowić nad tym, co jest w życiu najważniejsze. Format wyróżnia się na tle innych tym, że jest bardzo autentyczny i porusza tematy bliskie każdemu człowiekowi - komentuje ekspertka.
Nasz rozmówczyni chwali również dobór kanału do grupy docelowej projektu.
– Poprzez wyjątkowe historie grupa docelowa, czyli wszystkie "mamy" mogą utożsamić się z bohaterkami cyklu i zastanowić się przy okazji, czy odpowiednio zadbały o swoje, pociech i najbliższych zdrowie- w sensie- czy mają jakieś ubezpieczenie na życie. Bardzo duża część użytkowników serwisu WP to kobiety, dlatego też dobór tego kanału do tego cyklu jest jak najbardziej uzasadniony – mówi Dominika Kolasa.
– Od średniej tego co się dzieje na rynku, ta produkcja wyróżnia się dobrym przygotowaniem technicznym i redakcyjnym (wynikającym z profesjonalnego zaplecza WP), odważnie długimi odcinkami (jak na statyczną formę zawartości vs rozpraszana uwaga internautów) – uważa z kolei Maciej Boron.
Joanna Talaśka zapowiada w rozmowie z Wirtualnemedia.pl, że Link4 będzie kontynuować projekt, dodaje jednak, że "w nieco innej – myślę, że dość zaskakującej - formule". Szczegóły mają zostać ujawnione wkrótce.
– Cieszymy się, że udało nam się wymyślić i zrealizować pomysł, w którym reklama produktu, jakim przecież jest Link4 Mama, naturalnie wpisuje się w rozmowy i nie przysłania ich treści. Bo w programie „Mamy mają moc" najważniejsze są emocje i prawdziwe, ludzkie historie – komentuje Joanna Talaśka z Link4.
Dołącz do dyskusji: "Mamy mają moc" Link4 hitem oglądalności w WP
Obstawiam że 97% "oglądających" nie było świadomych że to robią.